رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
برندسازی در مقاصد گردشگری
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 11 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 11 رای
کتاب برند سازی مقصد در مقاصد گردشگری که به همت جناب آقای دکتر علی صنایعی استاد برجسته دانشکده اقتصاد و امور اداری دانشگاه اصفهان و آقای احمدرضا مولایی و حمایت بی دریغ پایگاه علوم استنادی علوم جهان اسلام ترجمه و تالیف گردیده منبع ارزشمندی جهت استفاده مدیران صنعت گردشگری و همچنین دانشجویان این رشته می باشد .
دراین کتاب که حاصل تجربه علمی و کاری بهترین متخصصین بازاریابی گردشگری دنیا می باشد سعی شده فرایند برند سازی در مقاصد گردشگری به دور از مباحث خشگ صرف علمی به زبانی ساده تشریح گردد و با ارایه تجربیات مقاصد موفق در دنیا مطالب به روشنی تبیین گردد . اهم موضوعات کتاب عبارتند از :مقاله مقدماتی از دانشمند محترم سایمون آنهولت با عنوان چرایی مقوله های مرتبط با تصویر ملی ، تشریح برند سازی ، نقش و ماهیت انواع برند ، راهنمای عملی مراحل مختلف فرایند ساحت برند ، حیات بخشیدن به برند و ارزیابی تاثیر برند
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
amirghorbani
amirghorbani
1396/11/23
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی برندسازی در مقاصد گردشگری

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
برندسازی در مقاصد گردشگری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک