رسته‌ها

Fire and Fury: Inside the Trump White House

Fire and Fury: Inside the Trump White House
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
درون کاخ سفید ترامپ، یکی از پر فروش ترین کتاب های سایت آمازون در سال 2018 بوده است و از کاربران سایت آمازون 5 ستاره دریافت کرده است.
این کتاب توسط مایکل ولف Michael Wolff نوشته شده است.
در معرفی این کتاب آمده است:
9 ماه اول دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، طوفانی، عصبانی و کاملا مسخره بود. در حال حاضر، به لطف دسترسی عمیق خود به بال غربی، مایکل ولف، نویسنده پرفروشترین کتاب سال، داستان جذاب چگونگی شروع به کارخشمگینانه ترامپ را روایت می کند.
ولف در این کتاب جنجال برانگیز، اطلاعات زیادی در مورد هرج و مرج در دفتر بیضی شکل ترامپ ارائه می دهد. در میان این افشاگری ها:
کارکنان رئیس جمهور ترامپ در مورد او چه فکر می کنند.
چه چیزی باعث شد که ترامپ ادعا کند که توسط باراک اوباما استراق سمع میشده است.
چرا واقعا مدیر اف بی آی، جیمز کومی، اخراج شد.
چرا استیو بنن، استراتژیست ارشد و جرارد کوشنر، داماد ترامپ، نمی توانند در یک اتاق باشند.
بعد از اخراج بنن Bannon، چه کسی استراتژی دولت Trump را هدایت می کند
راز ارتباط با Trump چیست؟
چه نقاط مشترکی بین فیلم Producers و دولت ترامپ وجود دارد.

هرگز پیش از این ریاست جمهوری آمریکا مردم آمریکا را تقسیم نکرده است. کتاب عالی مایکل ولف به نام آتش و خشم Fire and Fury به ما نشان می دهد که چطور و چگونه دونالد ترامپ پادشاه اختلاف و از بین بردن اتحاد شده است.
بیشتر
در کشور شما در دسترس نیست
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
casanova1362
casanova1362
1396/10/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی Fire and Fury: Inside the Trump White House

تعداد دیدگاه‌ها:
4
معمولا دیدگاه های پاندیت ها در درون آمریکا درباره ترامپ چه طرفدار و چه مخالف او ، با پیشداوری همراه است ، یک چیز مهم است که آدمهایی همچون ترامپ که از آغاز مولتی میلیونر و در خانواده ایی بی فرهنگ و کلان ثروتمند زاده شده اند هیچگاه نمی توانند بینش درستی از جهان و زندگی واقعی مردم معمولی داشته باشند، ترامپ انتخاب شد چون او چنان ادعا میکرد انگار او میخواست دگرگونی پدید بیاورد و مردم آمریکا او را در برابر هیلاری کلنتون گزینه کمتر بدی یافتند ، اما ترامپ براستی خودش را از قماش همان سیاست بازان نئوکان صهیونیست خدمتکار ثروتمندان نشان داد باشد هر چند در پیرامون ترامپ فرقه QAnon پدید آمده که او را همچون فرستاده خدا میپرستند
مجری معروف سی‌ان‌ان اندرسون کوپر در یه نظر عجیب، صریح و تند گفته:
این رییس‌جمهور آمریکاست. قدرتمندترین فرد دنیا. شبیه به یه لاک‌پشت چاق که به پشت‌ افتاده و زیر گرمای آفتاب دست‌و‌پا می‌زند فهمیده دوره‌اش تموم شده ولی قبول نمی‌کنه و همه رو می‌خواد با خودش بکشه پایین، کشور رو هم.
در این کتاب که به سفارش لژ گلوبالیستها تهیه شده چیز تازه ای نمی یابید و آنچه که وسایل ارتباط جمعی آمریکا و اروپا به راه انداخته اند چیزی بیش از بازار گرمی نیست. جنگ مابین سیستم بانکی و بازار بورس آمریکا که به عنوان نماد اصلی گلوبالیزم شناخته میشود و سیستم سرمایه داری لیبرل ناسیونالیسم آمریکا که از جانب صاحبان صنایع و تولید کنندگان نمایندگی میشود از مدتها پیش از انتخاب دونالد ترامپ آغاز شده بود و این کتاب به نوعی در جواب به تهاجماتی است که بر علیه هیلاری کلینتون به عنوان سمبل گلوبالیزم در دوران قبل از انتخابات صورت گرفت. دونالد ترامپ سمبل سرمایه داری ملی آمریکاست که در پی احیای قدرت آمریکا به عنوان تنها ابر قدرت جهان است. در این بازی ترامپ نمایشی است در پشت ویترین و سیاستگذاران اصلی را باید در کمپانیهای بزرگ آمریکا یافت.
به عقیده من این کتاب اثری معکوس را بر خوانندگان آمریکایی خواهد داشت و تنها نقل قولی از یک سیاهپوست آمریکایی که در مورد شخصیت ترامپ از جانب خبرنگار سی بی اس مورد پرسش قرار گرفت کافیست که " اگر ترامپ روان پریش است و با این حالت روانی توانسته است نرخ بیکاری در آمریکا را به پایین ترین حد از سال 2000 برساند و بار دیگر نام آمریکا را در جهان احیا کند باید گفت که بوش و اوباما بسیار روان پریش تر از وی بوده اند چون آنها نتوانستند به این خواسته حداقلی نیز نزدیک شوند".
خیلی حالبه این کتاب هنوز در آمریکا توزیع نشده در ایران اسکن و پخش شده!!!
خوبی دنیای مجازی همینه که در دنیای مجازی ما چیزی به نام فقر و فقیر نداریم همه در دنیای مجازی مثل هم هستند بواقع عدالتی که منظور بسیاری از اندیشمندان و فلاسفه بوده در دنیای مجازی دقیقا وجود داره و همه شبیه به هم هستند ... زنده باد عدالت مجازی
Fire and Fury: Inside the Trump White House
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک