رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

متداولترین گیاهان دارویی سنتی ایران

متداولترین گیاهان دارویی سنتی ایران
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 8 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 8 رای
این کتاب که تالیف جناب آقای دکتر غلامرضا امین (استاد دانشکده داروسازی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران) می باشد، پاسخگوی سوالات پایه ای و اساسی در مورد متداول ترین گیاهان دارویی سنتی ایران است. هر کدام از گیاهان معرفی شده در این مجموعه، می توانند منشاء تهیه دارویی اختصاصی جهت استفاده های بهداشتی و درمانی باشد. مبنای تحقیقاتی این کتاب را گیاهانی تشکیل داده اند که در حال حاضر و به صورت کاملا عمومی و وسیع در سطح ایران به فروش می رسند و همچنین افراد بسیاری که از کاربردهای بهداشتی و درمانی آنها آگاهی دارند. «متداول ترین گیاهان دارویی سنتی ایران» که با عکس های زیبای رنگی و به شکلی نفیس به چاپ رسیده، مجموعه ای کاربردی است که می تواند به وسیله علاقمندان به گیاهان دارویی مورد استفاده قرار گیرد.
برخی از گیاهان دارویی سنتی معرفی شده در این کتاب عبارتند از:
آقحوان، اگیر ترکی، انچوچک، انزروت، بالنگو، برنجاسف، بسفایج، بلادور، بهمن پیچ، پوتار، جدوار، جوز بویا، چله داغی، حنظل، خواجه باشی، خولنجان، ریش بز، شقاقل، قلقاف، فلوس، قرص کمر، کبابه، گلنار، مازوج، مصطکی، هل باد، هلیله، هواچوبه و …
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
pyruzbamdad
pyruzbamdad
1396/09/30

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی متداولترین گیاهان دارویی سنتی ایران

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
متداولترین گیاهان دارویی سنتی ایران
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک