رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مغزتان را رام کنید
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
کتاب "مغزتان را رام کنید" اثر جن تینچر نویسنده امریکایی و مربی هیپنوتیزم درمانی می باشد. این کتاب راهکارهایی موثر برای کسب آرامش، موفقیت فردی و خلق زندگی دلخواه را به شما نشان می دهد.
هدف راهکارهای این کتاب کسب آرامش است تا دمی بیاساییم. امیدواریم که چنین شود. مطمئن باشید که با به کارگیری مستمر این تمرین‌ها به آرامش خواهید رسید. مهم پیگیری و پشتکار است.
موفقیت راستین در پی عشق و آرامش می‌آید. عشق به خود، عشق به خدا، عشق به هم‌نوع، عشق به کل کاینات و جهان. به قول معروف، همه‌ی ما سوار یک کشتی هستیم، پس چه بهتر که یک‌دیگر را در راستای کسب آرامش و موفقیت یاری رسانیم. جَن تینچِر، که سال‌هاست‌، به شغل هیپنوتیزم‌درمانی مشغول است، تجربیات چندین ساله‌ی خود را از طریق این کتاب با ما سهیم شده. با به کار بستن مستمر راهکارهای ساده‌ی کتاب مغزتان را رام کنید، تنش‌ها و فشارها و نگرانی‌هایمان به میزان چشمگیری کاهش می‌یابند.
همان‌طورکه می‌دانیم، در مسیر معنویت، آهستگی و پیوستگی اهمیت دارد. جَن معتقد است، مغزمان به‌سان کامپیوتری است که هر برنامه‌ای را به آن بدهیم، بی‌چون و چرا اجرا می‌کند، پس چرا همواره برنامه‌هایی شاد و پربار و عالی به آن ندهیم؟ بهتر است، رامش کنیم تا مطابق میلمان رفتار کند. جَن صمیمانه آرزو کرده که این راهکارها کمک‌مان کند تا اتفاقات زیبا و باشکوهی در زندگی‌مان رخ دهد. به امید به وقوع پیوستن این آرزو، و داشتن جهانی سراسر صلح و صفا و دوستی و آرامش.

فهرست مطالب:
مقدمه‌ی مترجم
مقدمه‌ای به قلم نویسنده
پیش‌درآمد
راهکارهایی در راستای موفقیت
راهکارهایی در راستای ترک عادات منفی
راهکارهایی در راستای کسب سلامتی پایدار
راهکارهایی در راستای بهبود بخشیدن به روابط
راهکارهایی در راستای کنترل هیجانات و احساسات
هفت قانون اصلی جهان
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
taraneh_m
taraneh_m
1396/09/16

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مغزتان را رام کنید

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مغزتان را رام کنید
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک