رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

صد مقاله سلطانی: راهنمای یهود و نصاری و مسلمین در تورات و انجیل و قرآن مجید

صد مقاله سلطانی: راهنمای یهود و نصاری و مسلمین در تورات و انجیل و قرآن مجید
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 17 رای
این کتاب مختصر که از نظر خوانندگان محترم می گذرد؛ فصول مجملی است از کتاب مفصل توحید و نبوت (بنام توریه و انجیل و قرآن مجید) که قرنها مورد عنایت و توجه هر عارف و عامی بوده است.این مجموعه هر سه کتاب مقدس آسمانی (توریه و انجیل و قرآن مجید را) مورد بررسی قرار داده است...
این اثر همان طور که از نامش پیداست، به صورت مقالات، توسط مؤلف محترم در روزنامه دینی "پرچم اسلام" به مدیریت دکتر سید عبد الکریم فقیهی شیرازی، منتشر می شد و بعدها حسب الامر مراجع بزرگ دینی و تقاضای دوستان علم و ادب و دین برای اثبات حق و درک عموم، به صورت کتاب با عنوان "صد مقاله سلطانی" به چاپ رسید. عنوان فرعی آن "راهنمای یهود و نصاری و مسلمین در معرفت به تورات و انجیل و قرآن مجید" می باشد.
گزاف نیست اگر گفته شود که این اثر، از اولین آثار تطبیقی می باشد که منتشر شده است. بعضی از مقالات آن برای آشنایی بیشتر خوانندگان به شرح زیر معرفی می شود:
قوانین و احکام انبیا راهنمای بشر است؛ امتیاز بشر به عقل است؛ روش انتخاب دین؛ تولد حضرت موسی علیه السلام و موضوعاتی پیرامون آن حضرت؛ مقدمه ای در توحید و صفات ثبوتیه و سلبیه خداوند؛ مقدمه در وجوب عصمت انبیا و نقد تحریفاتی در مورد فرزند حضرت داودعلیه السلام و حضرت عمران علیه السلام و...؛ امتیاز بشر نسبت به حیوانات؛ ویژگیهای دعوت انبیا؛ در مورد حضرت موسی علیه السلام و موضوعات همگن؛ در مورد اسناد انجیل؛ اختلاف اقوال و احوال راویان اناجیل؛ اختلاف اناجیل و عقیده تثلیث؛ بعثت رسول اکرم صلی الله علیه وآله و معجزات آن حضرت؛ معراج و قرآن و... .
و همچنین موضوعات بکر و اندیشمندانه دیگری که می تواند اطلاعات گرانبهایی به همه خوانندگان ارائه کند....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/09/08
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی صد مقاله سلطانی: راهنمای یهود و نصاری و مسلمین در تورات و انجیل و قرآن مجید

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
صد مقاله سلطانی: راهنمای یهود و نصاری و مسلمین در تورات و انجیل و قرآن مجید
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک