رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

تا زمانی که...: گزیده ای از داستانها و نقدها

تا زمانی که...: گزیده ای از داستانها و نقدها
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 19 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 19 رای
✔️ داستان‌هایی که در این کتاب ترجمه شده‌اند، از دو مجموعه «بیگانه وقتی رسیدی به اسپا...» و مجموعه داستان‌های طنزآمیز «فقط به مناسبت کریسمس» انتخاب شده‌اند و در آخر هم داستانی با عنوان «موقعیتی که در رمان‌های بد پیش می‌آید» ترجمه شده است. در پیوست کتاب نیز دو نقد از هاینریش بل ترجمه شده است. مترجم کتاب داستان‌هایی که در این مجموعه ترجمه کرده را بر‌اساس توالی زمانی به چاپ رسانده است و به این ترتیب داستان‌هایی مربوط به دوره‌های پیش از آغاز جنگ و اوایل حکومت فاشیست‌ها، زمان جنگ و بعد از آن در این کتاب دیده می‌شود. دو نقد هاینریش بل که در پایان کتاب ترجمه شده‌اند، «نقدی بر جنگ و صلح یا کوشش در جهت نزدیکی» و «درباره رمان» نام دارند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1396/09/01

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی تا زمانی که...: گزیده ای از داستانها و نقدها

تعداد دیدگاه‌ها:
2
[quote='SABA A']اگه قرار دانلود نکنیم اصلا برای چی در سایت گذاشته میشه ؟!! این چندمین کتابی هست که در تاریخ 1 آذر در سایت قرار داده شده ولی امکان دانلود وجود ندارد !!!! خب از اول در قسمت کتاب هایی که باید خرید بگذارید لطفا ![/quote]
لینکش باز بود.چندروزه که بستن
اگه قرار دانلود نکنیم اصلا برای چی در سایت گذاشته میشه ؟!! این چندمین کتابی هست که در تاریخ 1 آذر در سایت قرار داده شده ولی امکان دانلود وجود ندارد !!!! خب از اول در قسمت کتاب هایی که باید خرید بگذارید لطفا !
تا زمانی که...: گزیده ای از داستانها و نقدها
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک