رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کارمن
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 15 رای
نویسنده:
مترجم:
رضا چابک رو
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 15 رای
✔️ درجهان هنر خیلی اتفاق افتاده است که بر اساس یک قصه آثار مختلف نمایشی پدید آمده است، اما شاید شاخص ترین نمونه که در اوج قرار می گیرد تنها یک قصه باشد کارمن. همین قصه کوتاه الهام بخش و جان مایه خلق آثار فراوانی در تئاتر، نمایش عروسکی، موسیقی ،اپرا، باله و سینما بوده است که بعلت ساختار قوی موضوع و شخصیت های قصه اصلی توانسته اند جایگاه ویژه ای را در این هنرها برای خود کسب کنند. حاصل تمام این تولیدات خاطره ای است که در ذهن ها مانده است. و یک نام کارمن.

آغاز داستان:
وقتی میخواستم از کردو راه بیفتم، یک راهنما و دو اسب کرایه کردم و چند دست لباس و یادداشتهای سزار، همه بار و بنه ام بود.چند روز توی بخش های مرتفع صحرای کاشنا سرگردان بودم. سوخته از آفتابی داغ، به شدت خسته، بی رمق و تشنه. پشت سر هم سزار و فرزندان پومپه را لعنت می کردم که ناگهان دوترها جایی سرسبز و پوشیده از نی و جگن دیدم. معلوم بود که باید چشمه ای در آن نزدیکی ها باشد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1397/02/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کارمن

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
کارمن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک