رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

اورشلیم جدید: قدرت صهیونیست‌ ها در آمریکا

اورشلیم جدید: قدرت صهیونیست‌ ها در آمریکا
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 25 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 25 رای
امروزه بی تردید دولتی یهودی به نام اسراییل وجود دارد و هر دو بوش رئیس جمهور ثابت کرده اند که حامیان ارزشمندی برای آن کشور هستند و جنگ های ویرانگری به نفع اسراییل به راه انداخته اند.
در دوران معاصر، موقعیت جامعة صهیونیست در خاک آمریکا، در مقایسه با دیگر گروه های قومی بی نظیر است؛ حتی نسبت به خاندان های انگلوساکسون سفیدپوست پروتستان ریشه دار که بسیار مشهور و قدرتمند هستند. با این که صهیونیست های آمریکا اصرار دارند ایالات متحده با میلیاردها دلار کمک رفاهی، دولت اسراییل را سرپا نگه دارد، اما همین ها به ظاهر قصد اقامت در آنجا را ندارند؛ بلکه در آمریکا بسیار راحت هستند و کسانی که با نفوذ مالی همراه با قبضه انحصار رسانه ای حکومت می کنند، از ایالات متحده به عنوان وسیله ای برای تاسیس یک امپراتوری جهانی، یعنی همان رویای نظم نوین جهانی استفاده می کنند.
بنابراین دولت اسراییل چیزی بیش از نماد یک رویای باستانی نیست که در واقع در آمریکا ـ اورشلیم جدید ـ تحقق یافته است.
نگارنده در این کتاب به بررسی قدرت صهیونیسم در این کشور پرداخته است.
بر اساس مطالب این کتاب، ایالات متحده به کانون قدرت صهیونیست ها در جهان امروز تبدیل شده است. افراد با نفوذ مالی که همراه با قبضه انحصار رسانه ها حکومت می کنند، از ایالات متحده به عنوان وسیله ای برای تاسیس امپراطوری جهانی و دستیابی به رویای نظم نوین جهانی استفاده می کنند. یک تصویر کلی از این دیدگاه، نشانگر آن است که دولت صهیونیست ها می خواهد در آمریکا اورشلیم جدیدی ایجاد کند.
نویسنده کتاب معتقد است نفوذ یهود، تنها به سیاست خارجی محدود نمی شود، بلکه تاثیر سازمان های یهود بر شکل گیری سیاست کنونی مهاجرت آمریکا نیز بسیار چشمگیر است. نقش یهود در موضوع های بی شماری چون جدایی کلیسا و دولت و شکل گیری روش های کنترل افکار دیده می شود.
این کتاب در دو فصل کلی با عناوین «دو غول بزرگ رسانه ای؛ امپراطوری های میر ـ گراهام و نیوهاس» و «قدرت صهیونیست ها در آمریکای امروز» تنظیم شده است.
نویسنده در بخشی از کتاب با عنوان «فیلسوفان صهیونیست امروز» آورده است: امروز صهیونیست ها آشکارا اعلام می کنند منتقدان اسرائیل نه تنها ضدیهودی و ضداسرائیلی هستند، بلکه ضد مسیحی و ضد آمریکایی نیز هستند و عقاید ضد اسرائیلی در واقع پایه و اساس عقاید ضد آمریکایی نیز است و این عقیده از عقاید ضد اسرائیلی، ضد یهودی و ضد مسیحی قابل تفکیک نیست. در واقع آمریکا، اورشلیم جدید است و آمریکا و اسرائیل، یکی هستند.
از بخش های گوناگون این اثر می توان میشیگان، نیویورک، هجوم تازه مهاجران یهودی، قدرت مطبوعات، جنبش فمینیسم، یهودیان و حزب کمونیست را نام برد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
farshid_ett
farshid_ett
1396/05/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اورشلیم جدید: قدرت صهیونیست‌ ها در آمریکا

تعداد دیدگاه‌ها:
1
ترجمه بسیار روان و جالبی داشت واقعا از مترجم کمال تشکر رو دارم
اورشلیم جدید: قدرت صهیونیست‌ ها در آمریکا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک