رسته‌ها
همجنس‌گرایی
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 46 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 46 رای
پرسش درباره‌ی ماهیت رفتار جنسی همجنس‌خواهانه در روزگار ما اهمیتی چشمگیر یافته و این تا حدودی به سیاسی شدن روزافزون این مفهوم باز می‌گردد. پرسشهایی کلیدی در این زمینه وجود دارند که گاه در چارچوبهایی نامعلوم و با روش‌شناسی‌هایی مشکوک پاسخ می‌یابند. پرسشهایی از این دست که همجنس‌گرایی رفتاری انتخابی، ارادی و موازی با دگرجنس‌خواهی است؟ یا آن که اختلالی زیست‌شناختی و نوعی بیماری به حساب می‌آید؟ باید آن را همچون انتخابی آزاد نزد شهروندانی آزاد به رسمیت شمرد، یا مانند نوعی بیماری و اختلال به آن نگریست؟ اهمیت یافتن و برجسته شدن‌اش در روزگار ما نتیجه‌ی پیشرفت و توسعه‌ی آزادیهای مدنی است، و یا این که جریانی سیاسی و موجی عوامانه این رونق را پدید آورده است؟ و در نهایت این که خاستگاه ظهور این الگوی رفتاری و توزیعش در سایر جانوران و مبانی ژنتیکی، هورمونی و عصب‌شناسانه‌اش چیست. این پرسشها در این کتاب از منظر جامعه‌شناسی زیستی و با رویکردی سیستمی و میان‌رشته‌ای پاسخ می‌گیرند و طی این روند بخش بزرگی از پیش‌داوری‌های نادرست و همچنین شعارهای خردستیزانه که این رفتار را احاطه کرده، واسازی و نقد می‌گردند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
155
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Red Devil 92
Red Devil 92
1396/05/14

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی همجنس‌گرایی

تعداد دیدگاه‌ها:
66
کتاب خوبیه
همجنسگرایی در حیوانات رواج نداره
تو همین کتاب بهش اشاره شده که اعمالی که به اسم همجنسگرایی در حیوانات نشر داده میشن بزرگنمایی شده
علاوه بر این این حیوانات نه برای لذت جنسی بلکه برای چیز دیگه ای دست به این عمل میزنند در خود کتاب گفته شده ..
همجنسگرایی یک نوع بیماریست
چرا که نسل بشر را به خطر میندازد
تصور کنید کل انسان ها همین الان همجنسگرا بشن
۵۰ سال دیگه دیگر حتی راهی برای زاد اوری هم وجود نخواهد داشت
و ۱۰۰ سال دیگر انسان ها منقرض میشوند
ولی اگر همین الان همجنسگرایی از بین برود هیچ اسیبی به جوامع انسانی وارد نمیشود
بزرگواران تقاضا دارم به جای کل کل، یه نگاه ولو گذرا به کتاب بیاندازید! ضرر نمی‌کنید!
[quote='beniii']میل به همنوع رفتاری انحرافی است که بیشتر در جوامع بی دین، معاند با خدا و عقل گرای محض مشاهده می شود. گسترش بی بندوباری های جنسی، آزادی های بی حد و حصر، تنوع طلبی و تفکر انسان محوری برای استفاده هر چه بیشتر از لذت های بدن، دایره ی این منجلاب اخلاقی را روز به روز گسترده تر ساخته است. تقبیح عمل قوم لوط در قرآن و نزول عذاب الهی بر شهر سدوم و گموره مایه ی عبرت تاریخ بوده است.[/quote]
میل به همنوع معنی همنوع دوستی یا همان بشردوستی و کمک به همنوع میده، اولش عنوان کتاب رو خوب بخونید ... البته فک نکنم شما سر و کاری با همنوعدوستی داشته باشی وگرنه خودت میفهمیدی. در بهترین صورت میشه امیدوار بود یکی دو بار برای اینکه ثواب برای آخرتت جمع بکنی تا بلیط بهشتت رو بخری یا نذری که برای رفع مشکل خودت کردی رو به جا بیاری، یکی دو بار کمک کرده باشی به یکی دو تا مث خودت ... چقد خنک و لوس است که کسی پایین این کتاب که برای بررسی همجنسگرایی علوم گوناگون را به کار برده، تنها کاری که بکنه این باشه که بیاد داستانی از قرآن یا تورات رو بذاره. البته از عضور گروهی که همه تروریستها یا از اونها در میاد یا از نئونازیهای نژادپرست (بیشتر از شماها)، انتظار نمیشه داشت که سوادش بیشتر از این باشه ... جالبه کسی لذتگرایی رو سرزنش میکنه که از نظرش عب نداره چندتا زن داشته باشه و زن بارگی براش ننگ نیست (در ضمن گرایش به همجنس صرفا جنسی نیست عاطفی هم هست) تو همه جهان، همچنین ایران همجنسگراها هستند، تنها تو کشورهایی که بدست امثال شماها آباد شده!، روابطشون پنهانیه و خودشون رو نشون نمیدن تا کمتر دَدمَنِشی و عقب افتادگی خودتون رو نشون بدین
[quote='sorry']نقل قول از Kimiya_z_777:به نظر من که طبیعیه . چون تو حیواناتم دیده شده مخصوصا دلفین ها
از دلفینا دیگه انتظار نداشتمتو هم لعنتی
کلا پستاندارا یه چیزیشون میشه چه تو دریا چه تو خشکی[/quote]
درسته . چه بین جنس ماده شون چه نرشون هر دو جنس همجنسگرایی دارن.
[quote='Kimiya_z_777']به نظر من که طبیعیه . چون تو حیواناتم دیده شده مخصوصا دلفین ها[/quote]
از دلفینا دیگه انتظار نداشتم:Oتو هم لعنتی:-(
کلا پستاندارا یه چیزیشون میشه چه تو دریا چه تو خشکی:D
میل به همنوع رفتاری انحرافی است که بیشتر در جوامع بی دین، معاند با خدا و عقل گرای محض مشاهده می شود. گسترش بی بندوباری های جنسی، آزادی های بی حد و حصر، تنوع طلبی و تفکر انسان محوری برای استفاده هر چه بیشتر از لذت های بدن، دایره ی این منجلاب اخلاقی را روز به روز گسترده تر ساخته است. تقبیح عمل قوم لوط در قرآن و نزول عذاب الهی بر شهر سدوم و گموره مایه ی عبرت تاریخ بوده است.
به نظر من که طبیعیه . چون تو حیواناتم دیده شده مخصوصا دلفین ها
[quote='rank']اونایی که با حیوانات لواط می کنند اونها هم آیا سالم هستند.
هم همجنس گرایی بیماریه هم رابطه با حیوانات
منتها تو یک کشور با افکار متعصبانه کسی نمی تونه رابطه سالم داشته باشه و عزت نفس نداشته باش برای دفع شهوتش می ره اون سمت
و تو کشورایی مثل سوییس و بلژیک که برای رابطه با حیواناتم گردش گر می پذیرند از کثرت و تنوع طلبی روابط جنسی زن و مرد این مسئله پیش می اید. فیلم هایی موجود هست که با مردار رابطه جنسی دارند ایا مرض اونا چیه[/quote]
چه ربطی به رابطه معقدی داره؟ مگه ما داریم در مورد آنال حرف می زنیم، آنال شامل همه جانداران میشه ولی ما داریم در مورد همجنسگرا بودن دو همنوع حرف می زنیم و با حیوانات واژینال هم میشه آمیزش کرد و اینکه در روابط همجنسگرایانه آنال فقط نیست، لزبین ها (زنان همجنسگرا) هم هستند، بین اونا نمیشه آنال رخ بگیره. پس خواهشا سفسطه نفرمایید. همجنسگراها حالشون از آمیزش با جنس مخالف بهم می خوره، همونطور که دگرجنسگراها حالشون از آمیزش با جنس موافقشون بهم می خوره پس نه دگرجنسگراها و نه همجنسگراها دنبال جنس دیگه ایی نیستند. پس این فرضیه من درآوردی از پایه نادرسته تا چه برسه درباره اش تحقیق بشه. جالبه که اول گفته شد بیماریه پس از اون گفته شد نه کاری هست که به اجبار به خاطر نابسامانی محیط اتفاق افتاده!
وظیفه منم نیست برم دنبال پرسش های کسی. اینترنت هست. اولین نظری هم که دادم دنبال این نبودم با مخالف ها مناظره بکنم. خواستم نکته ایی رو برای موافق ها بگم. پاسخ کسی رو هم ندادم یعنی حرفش تکراریه و در نظرات پیشین من و یا دوستان دیگه پاسخش هست.
اونایی که با حیوانات لواط می کنند اونها هم آیا سالم هستند.
هم همجنس گرایی بیماریه هم رابطه با حیوانات
منتها تو یک کشور با افکار متعصبانه کسی نمی تونه رابطه سالم داشته باشه و عزت نفس نداشته باش برای دفع شهوتش می ره اون سمت
و تو کشورایی مثل سوییس و بلژیک که برای رابطه با حیواناتم گردش گر می پذیرند از کثرت و تنوع طلبی روابط جنسی زن و مرد این مسئله پیش می اید. فیلم هایی موجود هست که با مردار رابطه جنسی دارند ایا مرض اونا چیه
[quote='A_S']نقل قول از emadkh185: ... رفتار همجنس بازی فقط محدود به همجنس گرایان نیست و غیرهمجنس گرایان هم رفتار همجنس بازی از خود نشان می دهند. نکته مهم تعریف بین المللی هوموسکشوال است که آن را به عنوان یک جاذبه جنسی معرفی می کند هوموسکشوال است که آن را به عنوان یک جاذبه جنسی معرفی می کند چه با گرایش چه بی گرایش.
حرف های شما مبهم و متناقض است. پیش از همه "همجنسباز" در ایران استفاده میشه نه کل جهان سوم! اومدید لفظ "همجنسباز" رو رفع کنید ولی آخرش باز هم از این کلمه دوبار استفاده کردید! مثل اینکه شما تقاوت همجنسگرا (Homsexual) و همجنسگرایی (Homosexuality) را نمی دونید در جمله آخر باید می گفتید "هوموسکشوالیتی" نه "هموسکشوال"، نمی شود یک شخص را "جاذبه" تعریف کرد. و آن بخش دوم جمله یعنی "چه با گرایش چه بی گرایش" هم از حرف های مبهم است. شما فارسی رو با انگلیسی اشتباه گرفتید در ایران واژه همجنسگرایی فعل "کردن" می گیره و بشه گفت "همجنسگرایی کردن" ولی Homosexuality فعل Doing نمی گیره. در واقع ترجمه درست Homosexuality "همجنسگراییت" است تا نتونه فعل "کردن" بگیره. هتروسکشوال یا دگرجنسگرایی (Hetrosexual) هم که به همجنسش علاقه مند باشه، وجود نداره کسی که به همجنسش و غیرهمجنسش علاقه مند باشه دوجنس گرا (Bisexual) است. دوستانی که می خواهند مثل آقای شروین وکیلی، مفاهیم جدید درست کنن، دارن بدتر مردم رو گیج می کنن. خیلی قشنگ و ساده توضیح داده شده، من نمی دونم دیگه مشکل کجاست.
[/quote] فکر می کنی خیلی بارته بچه جون ...
همجنس‌گرایی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک