رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خانجون و کوچه پریون
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 11 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.7
با 11 رای
✔کتاب «خانجون و کوچه پریون» رمانی است درباره محله شمیران قدیم که آیین و رسوم و کوچه باغ‌های گذشته را به تصویر می‌کشد و نویسنده خاطرات خود را برای نسل امروز بازگو می‌کند.

از متن کتاب: دم دم آخر پاییز، همون سالی که اولش من رفتم مدرسه شمرون و آخرش پسرخاله بزرگه مدرسه رو ول کرد رفت وردست باباش، تو شمرون، تب عارض شد، اونم چه تبی، مُحَرِقِه و خناق‌آور و کشنده، جوری که قدیمی‌ترها می‌گفتن قهرِ فلکه و غضب ملک‌الموته از بی‌حیایی بچه‌ها. لابد محض همین هم بود که پیرزن‌های همسایه دوره افتاده بودن واسه دعاخونی و طلسم نوشتن به دیوار مریض‌ها و با دود اسفند و بشقاب هفت کوکب می‌خواستن کاری بکنن که حکیم‌های دوره‌دیده با دوا و درمون از پسش بر نیومده بودن.
این وسط بین ما، اون که از همه خراب‌کارتر بود اول از همه افتاد، پسرخاله‌کوچیکه که این روزها کارش شده بود زاغ سیاه آقارضای همسایه رو چوب زدن و بعد هم فکر و خیال کردن درباره‌ی رازی که آقارضا تو سینه داشت که خانجون می‌گفت قصه‌ی خوبی ازش درمی‌یاد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1396/04/06

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خانجون و کوچه پریون

تعداد دیدگاه‌ها:
1
خانجون و کوچه پریون
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک