رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مرجعیت در عرصه اجتماع و سیاست
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 20 رای
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 20 رای
اسناد و گزارش‌هایی از آیات عظام نائینی‏‏، اصفهانی،قمی،حائری و بروجردی1339-1292شمسی
کتاب حاضر، مجموعه‌ای است از اسناد و گزارش‌های دولتی درباره آیات عظام میرزا محمد حسین نائینی، سید ابوالحسن اصفهانی، حاج آقا حسین قمی، حاج عبدالکریم حائری یزدی و حاج‌آقا حسین بروجردی .نگارنده در مقدمه، نقش مراجع تقلید در فراز و فرودهای تاریخ معاصر، از مشروطه تا انقلاب اسلامی را به اختصار بازگو می‌کند، افزون بر آن تحلیلی از نقاط عطف و اقدامات مراجع برجسته این دوران فراهم می‌آورد . این اسناد که به تصریح تهیه کننده کتاب، همه اسناد مربوط به شخصیت‌های یادشده را شامل نمی‌شود، عمدتا اسناد سازمان اسنادملی ایران، "مرکز اسناد ریاست جمهوری " و "موسسه مطالعات تاریخ معاصر "وابسته به بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی را دربر می‌گیرد .در آغاز کتاب نیز فهرست موضوعی اسناد ارائه شده است . مجموعه اسناد فراهم آمده در کتاب، 439فقره است که به تفکیک و ترتیب ذیل تدوین شده است : آیات عظام نائینی 75 : سند، اصفهانی 95 : سند، قمی 88 : سند، حائری 102 : سند، و بروجردی 79 : سند .در پایان کتاب نیز تصویر تعدای از اسناد و فهرست اعلام آمده است
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
fazzell
fazzell
1396/03/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مرجعیت در عرصه اجتماع و سیاست

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سلام.
کتاب مرجعیت در عرصه اجتماع و سیاست نوشته آقای منظور الاجداد که گذاشته اید برای دانلود، به تازگی تجدید چاپ شده است. شاید آن بنده خدا خودش خبر ندارد. گفتم خدمتتان عرض کنم.
مرجعیت در عرصه اجتماع و سیاست
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک