رسته‌ها

دعای مادرم: ادعیه حضرت فاطمه (ع) بعد از نمازهاى روزانه

دعای مادرم: ادعیه حضرت فاطمه (ع) بعد از نمازهاى روزانه
امتیاز دهید
5 / 5
با 4 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 4 رای
این دعاها، گنجینه اى بزرگ از معارف آسمانى است، هرکس مى خواهد در عرفان حقیقى به جایى برسد، باید از این دعاها بهره بگیرد، افسوس که جوانان ما، مناجات هاى افرادى که از خطا به دور نیستند را حفظ هستند و آن ها را به خوبى مى شناسند، ولى با مناجات ها و راز و نیازهایى که حضرت فاطمه(علیها السلام) با خدا داشته اند، بیگانه اند. این جلوه اى از مظلومیّت جانسوز دختر پیامبر است!
خدا به من توفیق داد تا این دعاها را به وسیله این کتاب منتشر کنم، روش من این بود که دعاهاى روزانه را به چند قسمت تقسیم نمودم و هر قسمت را ابتدا ترجمه نمودم و سپس به شرح قسمت هاى مهم آن پرداختم، در پایان کتاب هم متن عربى دعاها را آورده ام.
هر وقت گرفتار مى شوم و همه درها به رویم بسته مى شود، نماز استغاثه به حضرت فاطمه(علیها السلام) را مى خوانم، مى دانم که آن بانوى مهربان، پیش خدا خیلى آبرو دارد، توسّل به کسى که عصاره همه خوبى هاست، رهگشاى من بوده است.
من باور دارم که خدا دوست دارد که با توسّل به آن بانو به در خانه اش رو کنم، پس وضو مى گیرم، رو به قبله مى ایستم دو رکعت نماز مى خوانم، بعد از نماز سر به سجده مى گذارم، به آن بانوى مهربانى ها توسّل مى جویم و بارها مى گویم: «یا فاطمه».
از جوانى هر وقت، گرفتارى داشتم این گونه عمل مى کردم، وقتى مى خواستم ازدواج کنم، وقتى که خانه اى براى سکونت مى خواستم و نداشتم... من با توسّل به حضرت فاطمه(علیها السلام) بیشتر حاجت هاى خود را از خدا گرفته ام.
فهرست مطالب

مقدمه
سخن اوّل
دعاى بعد از نماز ظهر
دعاى بعد از نماز عصر
دعاى بعد از نماز مغرب
دعاى بعد از نماز عشاء
دعاى بعد از نماز صبح
دعاى حاجت
متن عربى ادعیه
پى نوشت ها
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
153
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دعای مادرم: ادعیه حضرت فاطمه (ع) بعد از نمازهاى روزانه

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
دعای مادرم: ادعیه حضرت فاطمه (ع) بعد از نمازهاى روزانه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک