رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
کاپیتان پانزده ساله
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 17 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 17 رای
✔️ کاپیتان ۱۵ ساله (به فرانسوی: Un capitaine de quinze ans) یکی از رمان‌های ژول ورن که در سال ۱۸۷۸ منتشر شد. موضوع اصلی این رمان برده‌داری و تجارت برده در آفریقا است. کشتی به نام پیل‌هریم وجود داشت. صاحب این کشتی شخصی به نام ویلدون بود، کاپیتان کشتی ایسئ‌هیل است؛ دیک ساند پسر بچه‌ای پانزده ساله که از خدمتکاران کشتی بود.

آغاز داستان:
کشتی بادبانی چهارصد تنی "پیل گریم" مدت زیادی بود که سانفرانسیسکو را به قصد شکار نهنگ در آبهای جنوب، ترک کرده بود. این کشتی محکم و زیبا از سالهای قبل زیر نظر کاپیتان هال اداره میشد و صاحب آن یکی از ثروتمندان کالیفرنیا به نام جمس ویلدن بود. "پیل گریم" در واقع یکی از کوچکترین کشتی های آقای ویلدون به شمار می رفت که در فصل ماهیگیری بین آبهای قطب شمال و جنوب در رفت و آمد بودند. کارکنان "پیل گریم" تحت فرماندهی کاپیتان هال به جز آشپز پرتغالی شش نفر بودند که همه کار آزموده، باتجربه و همه از کودکی با کشتی و دریا بزرگ شده و اطلاعات کافی در امور دریانوردی و صید ماهی های بزرگ و تخصص در شکار نهنگ داشتند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1396/02/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کاپیتان پانزده ساله

تعداد دیدگاه‌ها:
2
من أین کتاب را هنوز نخوانده أم بعد إز خواندن حتما نظر خود را إعلام یمکنک
عنوان اصلی این کتاب به انگلیسی "Dick Sand, A Captain at Fifteen" می باشد. ترجمه دیگری از این کتاب از "آقای قدیر گلکاریان" به صورت تایپ شده در سایت موجود می باشد. با مقایسه ای که داشتم، آن ترجمه روان تر به نظرم رسید.
کاپیتان پانزده ساله
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک