رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

شکار شکارچی - جلد 2 - مجموعه رمان خانه عنکبوت - جلد 5

شکار شکارچی - جلد 2 - مجموعه رمان خانه عنکبوت - جلد 5
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 15 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 15 رای
داستانهای واقعی از رخنه اطلاعاتی در رژیم صهیونیستی

✔️ سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از زمان تشکیل تاکنون سعی دارند با بیان داستانهایی از قدرت اطلاعاتی شان در رسانه ها، اعتماد به نفس جوانان جهان اسلام را از بین برده و بذر ترس و ضعف را در دل آنها بکارد. البته باید اعتراف کرد که آنها تا حدی نیز در این امر موفق بوده اند و توانسته اند با تصویرسازی هایی مبالغه آمیز، از خود قدرتی فراتر از تصور بسازند و حتی به دلهای ضعیف و بی ایمان نفوذ کرده و آنها را جذب خود نمایند. اما زمانیکه حقیقت آشکار می شود و اسطوره نفوذناپذیری شان توسط جوانانی غیور شکسته می شود، جهان درمی یابد که در مقابل آنها، همواره هستند افرادی که چون کوه مقابلشان می ایستند حاضرند جان و مال خود را در راه وطنشان فدا کنند و در سکوتی مرگبار، سالهای سال به وظیفه طاقت فرسای خود عمل کرده و از خود ذره ای ترس و ضعف نشان ندهند.
مجموعه خانه عنکبوت، روایت داستانیِ جوانان میهن پرست جهان عرب است که ایستادگی شان، شکست ناپذیری سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به افسانه ای بی اساس بدل کرده و سست بودن این خانه را در مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشیده است و البته نشانه ای است بر پیروزی حتمی و نزدیک جوانان غیور و مومن جهان اسلام در برابر جنود شیطان.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
.hanieh
.hanieh
1396/01/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شکار شکارچی - جلد 2 - مجموعه رمان خانه عنکبوت - جلد 5

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شکار شکارچی - جلد 2 - مجموعه رمان خانه عنکبوت - جلد 5
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک