رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
چگونه با هرکسی صحبت کنیم
امتیاز دهید
5 / 5
با 3 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 3 رای
کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم پیش از آنکه داستان اصلی خود را شروع کند، با یک جمله به استقبال مخاطب می‌آید: «در این زندگی به دو دسته از اشخاص برمی‌خوریم: آنهایی که وارد می‌شوند و می‌گویند «خوب، من اینجا هستم!» و آنهایی که وارد اتاق می‌شوند و می‌گویند «آه، شما اینجا هستید.»»
احتمالا بعضی از ما جزو دسته دوم هستیم اما دلمان می‌خواهد مثل دسته اول باشیم! یعنی حضورمان نقطه مرکزی هر جمعی باشد و دیگران از معاشرت و حضور ما لذت ببرند.
حالا لیل لوندز، نویسنده کتاب «چگونه با هرکسی صحبت کنیم: ۹۲ راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط»، با مشاهده و مطالعه فراوان به ترفندها و راهکارهای این دسته از افراد دست پیدا کرده و آنها را در این کتاب با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.
نویسنده معتقد است افراد گروه اول در معاشرت‌هایشان انگار ماده‌ای در اختیار دارند که دوستی‌ها را محکم می‌کند. از هنری برخوردارند که روی اذهان تأثیر می‌گذارد. جادویی را می‌شناسند که در اثر آن دیگران عاشق آنها می‌شوند. اصلا انگار آنها از کیفیت‌هایی برخوردارند که رؤسا آنها را استخدام می‌کنند و به آنها ترفیع رتبه می‌دهند. دارای منش و ویژگی‌هایی هستند که مشتریان دوباره به سراغ آنها می‌آیند. دارایی‌ای در اختیار دارند که مردم از آنها خرید می‌کنند و از رقبایشان خرید نمی‌کنند.
اینها همه تأثیراتی است که شما با خواندن این کتاب می‌توانید روی زندگی خود بگذارید؛ تأثیراتی جزئی روی معاشرت و دوستی‌هایتان یا تأثیراتی بزرگ و کلی روی شغل و زندگی کاری‌تان.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hamed9811
hamed9811
1396/01/04

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی چگونه با هرکسی صحبت کنیم

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
چگونه با هرکسی صحبت کنیم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک