رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اداره پست
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 305 رای
نویسنده:
مترجم:
فرح آمیلی
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 305 رای
✔️ اداره پست نخستین رمان چارلز بوکوفسکی است، که در سال 1970 در سن 49 سالگی کم‌تر از یک ماه به رشته تحریر درآورد و یک سال بعد به چاپ رسید. بوکوفسکی در سال 1950 در اداره پست لس‌آنجلس به عنوان نامه‌رسان مشغول به کار شد، اما سه سال بعد کارش را رها کرد و تا 1965 در مشاغل مختلف دست به تجربه‌اندوزی زد، او در همین سال به اداره پست بازگشت و چهار سال دیگر در آن‌جا ماند. اداره پست بر اساس خاطرات و تجربیات شخصی نویسنده به عنوان نامه‌رسان نگاشته شده و تصویری گویا از جامعه آمریکا در دهه پنجاه و شصت میلادی ارائه می‌دهد.

بخشی از کتاب: «همه چیز، با یک اشتباه شروع شد.» هنری چیناسکی که اکنون به میانسالی رسیده، دوازده سال از عمر خود را صرف خدمت در اداره ی پست ایالات متحده کرده است. در جهانی که سه لذت واقعی، و تلخ و شیرین او، زنان، الکل و شرط بندی است، هنری هر روز صبح با منگی و سرگیجه خود را از رختخواب بیرون می کشد و با پشت سر گذاشتن سختی و مشکلات ریز و درشت، کار خود را انجام می دهد و تلاش می کند از مواجهه ی هر روزه با بالادستی های بی رحم و همکاران دیوانه اش جان سالم به در ببرد.
این رمان کلاسیک که شهرت را برای نویسنده اش به ارمغان آورد، بدون تردید جزء بهترین آثار نویسنده و شاعر بی همتای آمریکایی، چارلز بوکفسکی، است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/09/27

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اداره پست

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سلام خسته نباشید .توی هیچ کدوم از اپ های کتابی فایل این کتاب وجود نداره .
چرا لینک دانلود غیر فعال شده.
اداره پست
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک