رسته‌ها
راز درمان تمام بیماری های من
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 5
با 1 رای
معرفی کتاب
در این کتاب نه تنها روش های آسان چربی سوزی و کاهش وزن را خواهیم آموخت بلکه با روش ها ی سریع رسیدن به سلامتی در همه ی زمینه ها آشنا خواهیم شد.
قلیایی شدن اولین چاره و درمان هر بیماری است. البته این امر را باید در سطح سلولی بررسی کرد. همه ی سلول ها اعم از سلول سنگ ساز کلیه، سلول چروکیده ی پوست، سلول سخت شده ی رگ ها و یا سلول سخت و مقاوم چربی، همه به یک شکل مشابه فعالیت می کنند و به شکل مشابه تخریب می شوند. اگر بتوانیم زمینه ی سلامتی یک سلول را فراهم آوریم، در حفظ سلامتی همه ی سلولها و ارگان ها موفق خواهیم بود. به عنوان مثال، مصرف غذای قلیایی جهت رفع جوش های صورت در نهایت به سلامتی کبد و قلب منتهی می شود. سیستم بدن انسان کلی از یک جزء است و هنگامی که تک تک سلول های آسیب دیده به یکدیگر می پیوندند باعث بیماری ارگان خاصی در بدن می شوند مانند بیماری های عروقی، کیسه ی صفرا و یا بیماری پوستی و برای رفع این بیماریها به پزشکان مختلفی نظیر پزشک متخصص قلب و عروق، متخصص دستگاه گوارشی و یا متخصص پوست و مو مراجعه می کنیم در حالی که ریشه ی همه بیماریها یکی است و آن اسیدی شدن بدن است. البته سالیان درازی طول می کشد تا بدن دچار چنین حالتی شود به عنوان مثال برای تبدیل سندرم متابولیک به بیماری دیابت 8 الی 10 سال زمان لازم است. مصرف سیگار از همان روز اول موجب ابتلا به سرطان نمی شود بلکه بدن به مدت 20 الی 30 سال به مبارزه می پردازد و در نهایت تسلیم می شود.
اسیدی شدن بتدریج و آهسته موجب تخریب سلول ها می شود. در واقع اسامی مختلفی که به بیماریها اختصاص داده می شود اهمیتی ندارد چون همه ی آنها درمان مشابهی دارند: قلیایی سازی بدن و فراهم کردن شرایط و محیطی که بتواند سلولها را سالم نگه دارد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
53
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
haziran
haziran
1395/10/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راز درمان تمام بیماری های من

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
راز درمان تمام بیماری های من
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک