رسته‌ها
کوزت: ادامه بینوایان - جلد ۱
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 293 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 293 رای
✔️ این کتاب که در واقع ادامه رمان "بینوایان" ویکتور هوگو میباشد به زندگی پر فراز و نشیب "ماریوس" و "کوزت" قهرمانان داستان بینوایان، به شکل بسیار زیبایی می پردازد. این کتاب که خواننده پیش از این لحظه در کلیات و جزئیات از این سو به آن سو می‌رود… یک فرایند از شر به خیر، از بی عدالتی به عدالت، از بطلان به حقیقت، از شب به روز، از اشتها به وجدان، از فساد اداری به زندگی؛ از حیوانیت به وظیفه، از جهنم به بهشت، از هیچ به خدا. نقطه شروع: جسم، مقصد: روح. یک هیدر در آغاز، و یک فرشته در پایان.

از متن کتاب:
میگویند زمان و حافظه به هم گره خورده اند، در هم بافته و جدا تافته. هر سال زمان شتاب می گیرد و حافظه به سستی می گراید، از سنگینی و رخوت انباشته می شود. در اعتراض به شتاب زمان، کشاکش میان زمان و حافظه در آرام ترین زندگیها نیز تمامی ندارد. زندگی کوزت تهی از آرامش بود. با اینهمه آشفتگی کودکی اش نیز او را آماده آشوبی که پیش رو داشت نکرده بود. می توانست از آن آشفتگی کنار بماند و در خلوت خود سر کند. کالسکه بیرون در آماده بود، بار و بنه را بسته بود خدمتکار در زد که سورچی آمده است. کوزت اعتنا نکرد. در اتاق پشت میز تحریر باقی ماند، آنگاه تنها قلم بود که پرشتاب صدا می کرد...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
416
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
ماهتاب
ماهتاب
1388/11/12

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی کوزت: ادامه بینوایان - جلد ۱

تعداد دیدگاه‌ها:
6
هنوز بینوایان رو نخوندم اما فکر می کنم که کتاب خوبی باشه.
فكركنم خوندنش بعدازبينوايان دلچسپ باشه گرچه اصلا باشاهكارويكتوذهوگوقابل قياس نيست درهرصورت ممنون
با سلام - متشکرم لطفا جلد دوم کوزت را جهت استفاده در اختیار کاربران قرار دهید.
با دوست عزیز baranziba موافقم. نمونه اش کتاب اسکارلت ادامه‏ی بربادرفته و همینطور خانم دووینتر ادامه‏ی ربه کا که هیچکدوم کتاب های خیلی قوی نبودن. اما باز هم کنجکاوی و علاقه به اون کتاب های فراموش نشدنی باعث می شه ادامه هاشون را هم بخوانیم.
هیچوقت ادامه ی یک رمان مشهور از نویسنده دیگر خوب نمی شود
ولی در هر صورت ممنون:inlove:
کوزت: ادامه بینوایان - جلد ۱
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک