رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

منطق سیاست خارجی آمریکا: نظریه های نقش جهانی آمریکا

منطق سیاست خارجی آمریکا: نظریه های نقش جهانی آمریکا
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 8 رای
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 8 رای
✔️در این کتاب شش منطق برای بررسی و تحلیل رفتارهای مختلف سیاست خارجی آمریکا مورد بررسی و توضیح گویا قرار گرفتهو سپس به نوع رویکرد و تفسیر هر یک از این منطق ها نسبت به تعدادی از موضوعات راهبردی در سیاست خارجی پرداخته شده است. پس از آن روابط آمریکا به سه پدیده روابط با چین، بحران کوزوو و حوادث یازده سپتامبر و اقدامات آمریکا پس از این حملات مورد بررسی قرار گرفته و به خوبی تاثیر بینش های متفاوت صاحبنظران نسبت به این پدیده ها را که بر اساس تفاوت در منطق تحلیل سیاست خارجی بوده، نشان داده است.
آیا سیاست خارجی آمریکا از یک الگوی مشخص پیروی می کند؟ سیاست خارجی این کشور در طول تاریخ چقدر تداوم داشته و چگونه متحول شده است ؟ آیا می توان انسجام مفهومی و منطقی در سیاست خارجی آمریکا مشاهده کرد ؟ تعارض های آن چگونه است و از چه عواملی ناشی می شوند؟ این تعارض ها و انسجام ها چقدر واقعی هستند؟ چگونه می توان آنها را درک و تشریح نمود؟
پاسخ به این سوال ها را می توان در کتاب منطق سیاست خارجی آمریکا مشاهده کرد. مطالعه این کتاب برای سیاست گذاران و تصمیم گیران حوزه ی سیاست داخلی و خارجی بسیار سودمند است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1398/03/25
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی منطق سیاست خارجی آمریکا: نظریه های نقش جهانی آمریکا

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
منطق سیاست خارجی آمریکا: نظریه های نقش جهانی آمریکا
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک