رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جهان باز، واقعیت جهانی شدن
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 9 رای
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 9 رای
این کتاب روایتی دست اول از نشانه‌های جهانی‌شدن است. نویسنده که خود قبلاً مشاور مدیرعامل سازمان تجارت جهانی بوده، در این کتاب با دیدی واقع‌گرایانه و در عین حال طرفدارانه، نتایج مثبت جهانی‌شدن را موردبررسی قرار داده است. او استدلال می‌کند جهانی‌شدن نه می‌تواند به معنای آمریکایی‌کردن باشد و نه بهانه‌ای برای سیطره شرکت‌ها بر سرتاسر جهان. او در این کتاب هوشمندانه به مخالفان جهانی‌شدن پاسخ می‌گوید و استدلال می‌کند جها‌نی‌‌شدن فرهنگ‌های بومی را از بین نمی‌برد و از شایستگی دولت چیزی نمی‌کاهد، بلکه فرصتی برای توانمندی‌کردن متقابل است.
نویسنده در «جهان باز» استدلال می‌کند ما باید از باورکردن گزافه‌گویی‌ها درباره جهانی‌شدن دست برداریم و دوباره فکر کنیم. ما هنوز آزادیم آینده خود را برگزینیم و جهانی‌شدن را به سود همه شکل دهیم. «جهان باز» یک اثر پرشور و هیجان‌آور صریح و روشن از تحلیل اجتماعی و اقتصادی و یک تقاضای پرپژواک برای تجدیداعتماد به دولت است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1398/07/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جهان باز، واقعیت جهانی شدن

تعداد دیدگاه‌ها:
1
با سلام
اگر برای تان مقدور است کتاب اشکال العالم و احسن التقاسیم را در کتابناک قرار دهید.
با تشکر.
جهان باز، واقعیت جهانی شدن
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک