رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

بولتن ویژه: نگاهی تحليلی به روابط هند و اسرائيل

بولتن ویژه: نگاهی تحليلی به روابط هند و اسرائيل
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
نظارت و اجرا: موسسه فرهنگی مطالعات و تحقیقات بین المللی ابرار معاصر تهران

بولتن حاضر مجموعه ای از یک گزارش و یک مقاله تحلیلی است. "تهدیدها و ارزش های مشترک: مشارکت روزافزون بین هند، اسرائیل و ایالات متحده" عنوان نشستی است که در کنفرانس سالیانه سیاسی کمیته آمریکایی مسائل عمومی اسرائیل (ایپک) برگزار شده است. کمیته آمریکایی مسائل عمومی اسرائیل، کمیته ای است که در راستای پیشبرد و تحکیم روابط آمریکا و اسرائیل و اطمینان خاطر از تداوم آن و با توجه به نیازهای بنیادین اسرائیل و یهودیان (نیازهای اقتصادی، سیاسی و نظامی) بنیان گذاری شده است. و در زمینه هایی چون حمایت سیاسی، دیپلماتیک و اقتصادی از اسرائیل، دفاع از اسرائیل در برابر تهدیدات آتی، بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح های هسته ای و غیره فعالیت می کند.
در این نشست که جوزف کراولی (نماینده حزب دموکرات)، دکتر استفان کوهن (عضو ارشد موسسه بروکینگر) و دنیل پلتکا (معاون موسسه آمریکن اینترپرایز) به عنوان سخنران شرکت دارند.
چگونگی شکل گیری روابط سه جانبه و دو جانبه بین کشورهای فوق الذکر و فرصت ها و چالش های پیش روی این روابط بررسی شده و به علت همزمانی کنفرانس با انتخابات اخیر هند، به تاثیر این انتخابات بر روابط بین هند با آمریکا و اسرائیل پرداخته شده است. در ابتدای این نشست، سوابق سخنرانان و رئیس جلسه به شکل مبسوط بیان شده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/11/23

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی بولتن ویژه: نگاهی تحليلی به روابط هند و اسرائيل

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
بولتن ویژه: نگاهی تحليلی به روابط هند و اسرائيل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک