رسته‌ها
شادی و خوشبختی از آن شماست
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 7 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 7 رای
معرفی کتاب . بخشی از آن:
شادی و خوشبختی از آن شماست کتابی در زمینه شادی، موفقیت و بهبود فردی می باشد. نویسنده این کتاب شما را با راههای ساده و عمیق شاد بودن و داشتن یک زندگی سرشار از خوشبختی آشنا می سازد. این کتابی است که اگر خواهان شادمانی، موفقیت، سلامتی و خرسندی از زندگی هستید به آن نیاز خواهید داشت.
شما خواهان یک زندگی سرشار از شادمانی، موفقیت و خوشبختی هستید، همچنین تغییر و تحولاتی که بتواند آفرینشی مثبت و زیبا در زندگیتان ایجاد کند.
خواست شما این است که بهتر و موفق‌تر از گذشته و اکنونِ خود باشید، دوست دارید زندگی دلخواهتان را تجربه کرده و خالق آرزوها و رؤیاهایی باشید که همیشه در گوشِ دلتان زمزمه سر می‌دهد، شما طالب این هستید که از صمیم قلب خوشحال و شادکام شوید، طعم شیرین خوشبختی همواره در وجودتان جاری و احساسی از شوق، اشتیاق و آرامش را در درون جانتان تجربه کنید، برای همین این کتاب را در دست گرفته‌اید، چرا که می‌خواهید از گذشته‌تان و از روزهای سخت و ناخوشایند فاصله بگیرید؛ رنجها، غصه‌ها و تشویش‌ها را به دست باد بدهید تا به سرزمین‌هایی دور ببرد که دیگر دستشان به شما نرسد.
بگذارید خبر خوبی به شما بدهم و آن هم این است که شما لیاقت و شایستگی داشتن شادی، آرامش، زیبایی، موفقیت، سلامتی و خوشبختی را دارید. چرا که خداوند شما را اینگونه آفریده است. شما جانشین خداوند بر روی زمین هستید و مخلوق برتر و شگفت انگیز پروردگارتان. او برایتان بهترین‌ها و نیکوترین‌ها را می‌خواهد و دنیایی سرشار از نعمت، شادمانی و زیبایی خلق نموده تا استفاده کنید؛ شادمان، سلامت، ثروتمند، شکوفا و متعالی شوید و سپاسگزار از لطف بی نهایت پروردگارتان.
پس به خودتان افتخار کرده، با اعتماد و توکل بر خداوند شروع جدیدی را در زندگیتان آغاز کنید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
116
فرمت:
PDF,
آپلود شده توسط:
ahoora123
ahoora123
1395/04/26
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شادی و خوشبختی از آن شماست

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
شادی و خوشبختی از آن شماست
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک