رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مقتول قاتل
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 157 رای
نویسنده:
مترجم:
فرهاد فرنوش
امتیاز دهید
5 / 3.9
با 157 رای
از مقدمه مترجم:
داستانی که پیش رو دارید، ترجمه نمایشنامه ی "مقتول قاتل" اثر "نیل سایمون" می باشد. عنوان اصلی کتاب به انگلیسی "Murder by death" نام دارد که نوعی استعاره است و نمی توان معنی قابل فهمی از آن در زبان فارسی ارائه کرد. اگر بخواهیم لغت به لغت آن را ترجمه کنیم به تعابیری مانند "با مرگ کشتن" یا "قتل با مرگ" می رسیم که برقراری ارتباط و درک مفهوم آن برای مخاطبین مشکل خواهد بود. بعد از تحقیقات فراوان و ریشه یابی عبارت در فرهنگ های لغات معتبر و متعدد و همچنین مشورت با دوستان انگلیسی زبان، متوجه شدم که این عبارت را زمانی بکار میبرند که بخواهند تاکید بیشتری بر روی "عملِ قتل" داشته باشند. در نتیجه عبارتِ "مقتول قاتل" را انتخاب کردم که هم با داستان مرتبط است و هم فضای معماگونه آن را به خوبی نشان می دهد.
این داستان نه تنها می‌تواند برای دانشجویان سینما، تئاتر و علاقمندان به نمایش‌نامه‌نویسی و داستان‌نویسی نکات مورد توجه و آموزنده‌ای داشته باشد، بلکه برای هر مخاطبی که در جستجوی داستانی پر از کشش و معما است جذاب باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1397/10/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مقتول قاتل

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مقتول قاتل
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک