رسته‌ها
نامه های اسکروتیپ
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 20 رای
نویسنده:
مترجم:
نادر فرد
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 20 رای
این داستان خیالی و فکاهی شامل نامه های یک شیطان عالی رتبه (اسکروتیپ) به یک شیطان کارآموز است. خواننده با خواندن این کتاب متوجه می شود که شیطان در عصر جدید، روش های جدیدی برای فریب دادن ما انسان ها به کار می گیرد و از راه هایی وارد می شود که حتی فکرش را هم نمی کنیم. اسکروتیپ می گوید که لازم نیست حتما ذهن انسان را درگیر بحث های دینی و ضد دینی کرد؛ بلکه همین که انسان فکر نکند، در دست شیطان خواهد بود. همچنین می گوید که برای وا داشتن انسانها به گناه فقط کافیست آنها از لذت های حلال دور شوند و خوشی های طبیعی شان را در راهی استفاده کنند که خدا نمی پسندد.
اسکروتیپ تعریف می کند که روزی افکار یک انسان کافر به سمت خدا و هدایت رفت. اما اسکروتیپ به جای اینکه با بحث کردن با او، به آن انسان گفت که فعلا وقت ناهار است؛ بعد از غذا بهتر می توانی درباره آن فکر کنی. و وقتی که آن انسان از موزه بیرون رفت، اسکروتیپ اتوبوس و پسرک روزنامه فروش را به او نشان داد و گفت این ها حقایق واقعی هستند. به همین سادگی آن انسان را منحرف کرد.
با خواندن این کتاب می فهمید که شیطان نیز از آنچه فکر می کنید به شما نزدیک تر است!
کتابی از نویسنده ماجراهای نارنیا.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
83
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Winscription
Winscription
1395/04/18

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نامه های اسکروتیپ

تعداد دیدگاه‌ها:
5
عالی عالی عالی دست شیطان رو رو کرده حتما بخونید تا پیروز بشید بر شر
خیلی عمیق هست این کتاب و اندکی هم ترسناک، شایدم چون به تفضیل نکات به این مهمی رو توضیح نداده بنظر پیش پا افتاده بیاد ولی واقعا اینطور نیست و نکاتی که تو هرنامه میگه تکان دهنده ست
کنجکاوم بدونم اونی که این کتاب رو جزو تنفرهاش گذاشته دقیقا مشکلش چیه. این کتاب کمیاب رو الان دیگه دستفروش های میدون انقلاب هم ندارن.
نامه های اسکروتیپ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک