رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اعتماد به نفس و فن بیان کودکان
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 10 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.9
با 10 رای
من مهناز دریایی هستم نویسنده کتاب ” اعتماد به نفس و فن بیان کودکان”

یک کتاب کاملاً بومی و ایرانی ویژه والدینه، در این کتاب مهارت هایی لازم و ضروریه برای اینکه ما بتوانیم بچه هایی با اعتماد به نفس بالا و بیانی عالی داشته باشیم که بتوانند از حق خود دفاع کنند و در آینده انسان هایی موفق باشند را مطرح کرده ام.

چون همه ما می دانیم که اعتماد به نفس و فن بیان دو فاکتور اساسی و مهم هستند برای اینکه بچه های ما بتوانند موفق باشند.

بچه هایی که بتوانند بیان خوب و اعتماد به نفس بالایی داشته باشند می توانند خودشان و ایده هایشان را مطرح کنند. چه بسا خیلی از ایده ها خوب هستند که در اذهان می مانند و هیچ وقت رنگ واقعیت به خود نمی گیرند چون یا انسان بلد نیست آن ایده را مطرح کند که برمی گردد به آشنا نبودن او با علم فن بیان و یا اینکه جرات ابراز آن ایده را ندارد که دلیل آن نداشتن اعتماد به نفس است.

یکی دیگر از دلایلی که کودکان همه به موفقیت نمی رسند ترس هایی است که از دوران بچگی با خود حمل می کنند و به سن بزرگسالی می برند. این ترس ها اگر در کودکی رفع نشود باعث بروز خیلی از مشکلات برای انسان می شوند و خیلی از فرصت­ها را از فرزندان ما می گیرد چون با وجود این ترس ها انسان جرات دست زدن به کارهای بزرگ را ندارد و خود لایق و شایسه موفقیت های بزرگ نمی داند.

یکی از راه های موفقیت که پایه و اساس پیشرفت در هر کاری است، آشنایی با اصول فن بیان و غلبه بر ترس از صحبت کردن در جمع و بدنبال آن افزایش مهارت های ارتباطی است.
همچنین برای دسترسی به مجموعه مطالبی درباره اعتماد به نفس و فن بیان می توانید به آدرس سایت زیر مراجعه کنید. www.bayanekoodak.com
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
daryaeim
daryaeim
1395/03/31

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اعتماد به نفس و فن بیان کودکان

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اعتماد به نفس و فن بیان کودکان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک