رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
ایران باستان
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 387 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 387 رای
کتاب ایران باستان نوشته ماریژان موله است و هدف او از نوشتن این کتاب ترسیم طرحی درباره آیین پیش از اسلام در ایران می باشد. او در این زمینه تنها به زرتشت اکتفا کرده و درباره دیگر آیین های موجود در ایران باستان نپرداخته است. حتی درباره خود آیین زرتشت نیز وارد جزئیات نشده است. او در مقدمه اثرش می‌نویسد: «نشان دادن چند اصل کلی از یک دین می‌تواند بیشتر باعث شناسایی آن گردد تا گردآوری جزئیاتی از هم جدا، هرچند که این جزئیات در حد خود بسیار جالب توجه باشند.» این کتاب را دکتر ژاله آموزگار با نثری روان به فارسی برگردانده است و به قول خودش سعی کرده در ترجمه امانت داری کرده باشد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
fardad Kazemi
fardad Kazemi
1388/10/28

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی ایران باستان

تعداد دیدگاه‌ها:
15
واقعا گندش رو درآورده کتابناک
خدایی از موجودی کل کتابهای سایت
چندتاش قابل دانلود هست؟
لااقل گزینه قابل دانلود رو هم به فیلتر کتابها اضافه کنید اینهمه وقت آدم تلف نشه
[quote='mansoor2010']ایران باستان ٰایران افسانه ای[/quote]
برای دو گروه بله. یکی برای بیسوادان که بجای کتاب خوندن و پژوهش ، دانششون رو از ماهواره های تجزیه طلب می گیرن و دیگر برای بی ریشه ها که کیستی خودشونو در بیگانه پرستی جستجو می کنند.
[quote='بازه']مهم اینه که قلبت برای ایران بتپه. سپاس[/quote]
آفرین بر شما
[quote='sedaghat jam']احترام به پیشینه از زبان آغاز میشود.در کردستان برای تشکر از واژه "زور سپاس"بهره می بردند.ک احساس کمدی در انسان به وجود می آید ایرانی گرایی گاه افراطی و واژه مرسی به وفور در زبان.[/quote]
روز به چم بسیار است. زور سه پاس = سپاس بسیار
[quote='ئm120787']ممنون. همه کارهایی را که خانم دکتر آموزگار ترجمه یا تالیف کرده اند عالی است. لطفا کتاب های تالیفی ایشان را هم اینجا قرار دهید. ممنون[/quote]
ایشان پروفسور هستند.
دوست عزیز پروفسور مرتبه علمی نیست، مرتبه شغلی هستش. در ایالات متحده، مراتب شغل مدرس دانشگاه، استاد تمام، دانشیار، و استادیار هر سه پروفسور هستند. در اروپا بسته به کشور مقداری متفاوته. حتی فوق دکترا هم درجه علمی نیست و کسی رو فوق دکترا خطاب نمیکنند. بالاترین درجه علمی دکترا ست.
ممنون. همه کارهایی را که خانم دکتر آموزگار ترجمه یا تالیف کرده اند عالی است. لطفا کتاب های تالیفی ایشان را هم اینجا قرار دهید. ممنون
ای کاش باستان شناسای ایرانی هم بنا به علم امروز و فلسفه تاریخ و تفکری عمیقتر به دوران باستان مینگریستندو مینوشتند.
احترام به پیشینه از زبان آغاز میشود.در کردستان برای تشکر از واژه "زور سپاس"بهره می بردند.ک احساس کمدی در انسان به وجود می آید ایرانی گرایی گاه افراطی و واژه مرسی به وفور در زبان.
توجه ایران باستان افسانه نیست بلکه تاریخ ایران است
مهم اینه که قلبت برای ایران بتپه. سپاس(!)
ایران باستان
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک