رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
دره وحشت
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 42 رای
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 42 رای
✔️ از سری داستانهای شرلوک هولمز
دره وحشت (به انگلیسی: The Valley of Fear) آخرین رمان شرلوک هولمز نوشتهٔ نویسندهٔ بریتانیایی، سر آرتور کانن دویل است. این داستان اولین بار از سپتامبر ۱۹۱۴ تا ماه مه ۱۹۱۵ در مجله استرند به چاپ رسید و در ۱۹۱۵ به صورت رمان نیز منتشر شد. دره وحشت پس از انتشار زودتر از همه داستان‌های هولمز به فیلم برگردانده شد (۱۹۱۶) و در ۱۹۳۵ فیلم ناطق آن ساخته شد.
دره وحشت به لحاظ ساختار کلی به رمان اتود در قرمز لاکی شباهت دارد از این نظر که به دو بخش تقسیم می‌شود: کار کارآگاهی هولمز و داستان که بازنگری رویدادهایی است که به ماجرای طرح شده دربخش اول منتهی می‌شوند. سپس هر دو قسمت در موخرهای به هم می‌پیوندند که در مورد دره وحشت پایان خوشی محسوب نمی‌شود. دره وحشت دوستاران زیادی داشته‌است هرچند منتقدان هنرشناس اتود در قرمز لاکی و نشانه چهار را بیشتر تحسین می‌کنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1395/04/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی دره وحشت

تعداد دیدگاه‌ها:
5
مجموعه داستان دیگری از این نویسنده با عنوان "جعبه مقوایی" شامل 6 داستان با عناوین "مسئله هویت - راز دره باسکامب - جعبه مقوایی - کارمند بورس اوراق بهادار - ملاک رایگیت - مرد خمیده پشت" با ترجمه "مژده دقیقی" ، چاپ اول 1377 - کتابهای کاراگاه وابسته به انتشارات هرمس، بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد.
سلام خدا خیرتون بده واقعا نمدونم چطوری ازتون تشکر کنم
جونم در اومد تا این کتابو پیدا کردم
داستان فوق العاده زیبایی است که با دیگر آثار کانن دویل متفاوت هست.
سلام
با دیگر اثار کانل دویل تفاوت داره
دره وحشت
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک