رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مگره در اتاق اجاره ای
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
نویسنده:
مترجم:
عباس آگاهی
امتیاز دهید
5 / 5
با 2 رای
✔️ سربازرس مگره از دو روز پیش تنها بود. همسرش براي مراقبت از خواهر بيمار خود به آلزاس رفته بود و مگره عادت به زندگي مجردي نداشت. نمي‌خواست شب را در آپارتمان ساكت و خاموشش تنها بماند، و مايل نبود به دعوت همكارش به خانة او برود. قدم‌زنان به سينما رفت و آخر شب تازه به خانه آمده بود كه تلفن زنگ زد و خبر ناگواري را به او داد: بازرس ژانويه (افسر تحت فرمان مگره) به ضرب گلوله به‌شدت مجروح شده است.
اين سوء‌قصد، مگره را به صحنة حادثه ‌كشاند: كوچة لومون، محله‌اي كه با آپارتمان‌ها و اتاق‌هاي اجاره‌اي‌اش، منظره‌اي شهرستاني دارد. سربازرس چمدان خود را مي‌بندد و تصميم مي‌گيرد در ساختماني اقامت كند که متعلق به دوشيزه كلمان است: زني چهل و پنج ساله، چاق و مهربان. بازرس ژانويه در تعقيب سارق جواني كه مستأجر آن ساختمان بود، محل را زير داشت كه هدف گلوله قرار گرفت.
اقامت مگره در آ‌ن ساختمان پُر رفت و آمد و آشنایی با يكايك مستأجرانِ خانم كلمان و روحيات هر يك از آنان، صفحات جذاب و دلپذيري از داستان را در بر مي‌گيرد. ديري نمي‌گذرد كه سربازرس، پولوس جوان، همان سارقِ تحت تعقيب، را از زير تختخواب خانم كلمان بيرون مي‌آورد. اما اين نه نقطة پايان ماجرا، بلکه خود سرآغاز رمانِ پرکشش مگره در اتاق اجاره‌اي است ...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mojtaba1111
mojtaba1111
1395/02/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مگره در اتاق اجاره ای

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
مگره در اتاق اجاره ای
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک