رسته‌ها
توافق برجام از دیدگاه اسلام
امتیاز دهید
5 / 2.8
با 10 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 2.8
با 10 رای
دراین مقاله توافق مذاکرات هسته ای ایران وگروه 1+5 از دیدگاه اسلام بررسی شده است و با ادله های قرآن ثابت شده که توافق هسته ای ایران وگروههای 1+5 به سود جمهوری اسلامی ایران تمام شده است. با توجه به مذاکراتی که پیامبر اسلام درطول جریان نبوت خویش باکفارداشته است کاملا مشخص است مسلمانان میتوانند درهمه زمانها باکفار مذاکره وگفت وگو کنند. دراین مقاله سعی شده به شیوه ای بسیار علمی و دقیق افکار عمومی جامعه را به سمت جمهوری اسلامی ایران جذب کنیم چون واقعا اگر منصفانه در متن سیاست جمهوری اسلامی قراربگیریم جدا ازاینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی را دولتی اسلامی و مردمی خواهیم شناخت به مسئله های بسیار مهم وحیاتی پی میبریم که قرآن آن را وظیفه ما مسلمانان میداند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
57
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
Reza
Reza
1395/01/23
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی توافق برجام از دیدگاه اسلام

تعداد دیدگاه‌ها:
13
خدایا به اینا یه عقلی بده به من هم یه پولی!!!
عجایب الغرایب!
آدم چه چیزهایی می‌بینه و می‌شنفه. در عجبم از این قوم.
[quote='hoseini shahab']نقل قول از padshah nashnas:نقل قول از hoseini shahab:وقتی که قرآن نازل شد، عقلِ بسیاری از مسلمانان به آسمانها صعود کرد.بعد شماهم به این نتیجه رسیدید که قرآن بد است و تمام اسرار عالم در تورات است!؟نه دوست عزیز؟
نه من چنین توهمی دارم که تورات و یا قرآن مخزن اسرار است و نه خود قرآن چنین ادعایی دارد. منظور من از تصاعد عقل بسیاری از مسلمانان به آسمان نیز هیچ ربطی با مدعای شما ندارد. عقاید آن به ظاهر مسلمانان نیز بر خلاف دستور و سفارش های خود قرآن برپایه فکر کردن است.[/quote]حالا شد! منم این حرف رو قبول دارم.
[quote='padshah nashnas']نقل قول از hoseini shahab:وقتی که قرآن نازل شد، عقلِ بسیاری از مسلمانان به آسمانها صعود کرد.بعد شماهم به این نتیجه رسیدید که قرآن بد است و تمام اسرار عالم در تورات است!؟نه دوست عزیز؟[/quote]
نه من چنین توهمی دارم که تورات و یا قرآن مخزن اسرار است و نه خود قرآن چنین ادعایی دارد. منظور من از تصاعد عقل بسیاری از مسلمانان به آسمان نیز هیچ ربطی با مدعای شما ندارد. عقاید آن به ظاهر مسلمانان نیز بر خلاف دستور و سفارش های خود قرآن برپایه فکر کردن است.
هیچ[quote='Azkia']نقل قول از padshah nashnas: بعد شماهم به این نتیجه رسیدید که قرآن بد است و تمام اسرار عالم در تورات است!؟نه دوست عزیز؟
در تورات؟ این قضایا چه ارتباطی با تورات دارند؟[/quote]هیچی در تورات یه بحثی باهم داشتیم ایشون زیر بار نمیرفت منم بحثو ول کردم.تو این بحث این آقا میگفت تمام اسرار جهان در توراته.
کاملا با دیدگاه amirghorbani موافقم واقعیتی را بیان کرده اند.:-(8-):-(8-)
[quote='padshah nashnas'] بعد شماهم به این نتیجه رسیدید که قرآن بد است و تمام اسرار عالم در تورات است!؟نه دوست عزیز؟ [/quote]
در تورات؟ این قضایا چه ارتباطی با تورات دارند؟
[quote='hoseini shahab']وقتی که قرآن نازل شد، عقلِ بسیاری از مسلمانان به آسمانها صعود کرد.[/quote]بعد شماهم به این نتیجه رسیدید که قرآن بد است و تمام اسرار عالم در تورات است!؟نه دوست عزیز؟
این نوشتار لقب فاجعه قرن را از ان خود کرد
همیشه رژیمهای سرکوبگر وتوتا لیتر از دین به عنوان سرپوش وتوجیه گر خیانت وجنایت شون استفاده می کنند تا وقتی بی دنده وترمز به سمت بمب اتمدرحرکت بودند آیه وحدیث از خودشون بدر می کردند که استغفرالله رسول اکرم وامامان معصوم هم دنبال هسته ای ونیروگاه وسانتریفیوژ بودند بعد که قضیه لو رفت وسنبه پر زورفشار آورد وتحریم ومذاکره وبرجام وبر شام آیه وحدیث نازل شد که اصلا بمب وهسته ای حرام است ،این ملت مظلوم چه کنند با شما!؟
توافق برجام از دیدگاه اسلام
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک