رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

اولین داستان‌های آیزاک آسیموف - جلد 2

اولین داستان‌های آیزاک آسیموف - جلد 2
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 29 رای
نویسنده:
مترجم:
سعید سیمرغ
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 29 رای
اولین داستان‌هایی که آیزاک ازیموف در دوران جوانی نوشت، همگی در مجلات داستان‌های علمی تخیلی چاپ شدند. تقریباً همۀ این داستان‌ها، بعدها در قالب کتاب‌هایی شامل مجموعه داستان‌های کوتاه منتشر شدند اما تعدادی از آنها که از داستان‌های دیگر ضعیف‌تر بودند، تا سی سال بعد از نخستین انتشارشان در جایی دیده نشدند.
در کتاب «اولین داستان‌های آیزاک ازیموف»، نویسنده این داستانها را جمع آوری کرده و دربارۀ هر کدام هم توضیح مفصلی داده که ما را با چگونگی تبدیل شدنش از یک نویسندۀ گمنام و آماتور به یک نویسندۀ حرفه ای، آشنا می کند.
این کتاب در سه جلد تهیه شده و چیزی که در اختیار شماست، ترجمۀ فارسی جلد دوم این کتاب است. این ترجمه در دو ورژن یکی با فونت معمولی مناسب برای مطالعه در لپ تاپ و PC و دیگری با فونت درشت مناسب برای مطالعه در تلفن همراه و تبلت تهیه گردیده است.
اگر از مطالعۀ این کتاب لذت برده‌اید، لطفاً با مراجعه به دستگاه عابربانک یکی از بانکهای ملی، صادرات یا کشاورزی، با استفاده از منوی انتقال وجه، سازمانهای خیریه، محک، مبلغ هزار تومان به حساب مؤسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان (محک)، واریز نمایید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
s_simorq
s_simorq
1394/11/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اولین داستان‌های آیزاک آسیموف - جلد 2

تعداد دیدگاه‌ها:
2
دوستان ویرایش جدید جلد اول این مجموعه رو کتابناک قرار نداده می تونید از وبلاگ ترجمه نشده های آیزاک ازیموف که لینکش داخل متاب هست دانلود کنید
سلام آقای سیمرغ
به تازگی میهن بلاگ تعطیل شده و وبلاگ «ترجمه نشده های آیزاک ازیموف» هم دیگه در دسترس نیست.
لطفا یه وبلاگ دیگه بزنید یا این چند تا کتاب رو همینجا منتشر کنید.
با تشکر
اولین داستان‌های آیزاک آسیموف - جلد 2
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک