رسته‌ها
حکومت در مذهب شیعه
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 47 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 47 رای
هنوز توضیحاتی برای این کتاب ثبت نشده
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
67
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
simin
simin
1394/09/22

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی حکومت در مذهب شیعه

تعداد دیدگاه‌ها:
5
گلازیای عزیز، کتاب چاپ سال 1326ـه. انتظار نداشته باشید که مثل مزخرفات امروزی قواعد علمی-پژوهشی رو رعایت کرده باشه. این تقریباً قدیمی‌ترین منبع در این مورده که یه غیر روحانی نوشته و بسیار بسیار متن ارزشمندیه. در مورد ارزش کلی کارهای تویسرکانی خیلیها حرف زده‌اند و من اینجا تکرار نمی‌کنم، اما قطعاً بزرگی و اهمیتش برای کسی که فضای فکری و دانشگاهی ایران معاصر رو میشناسه غیرقابل انکاره. در ضمن اگر یکی دوتا از کتابهای معتبر رو هم معرفی می‌کردید برای من حتماً و احتمالاً برای خیلی دیگه از دوستان کمک‌کننده می‌بود. چون من هیچ منبع فارسی معتبری -جز یکی دو مقاله- در این زمینه نمیشناسم.
[quote='babak965']اکنون هر ایرانی به اندازه صدها جلد کتاب، از حکومت در مذهب شیعه چیز می داند[quote='babak965']اکنون هر ایرانی به اندازه صدها جلد کتاب، از حکومت در مذهب شیعه چیز می داند[quote='babak965']اکنون هر ایرانی به اندازه صدها جلد کتاب، از حکومت در مذهب شیعه چیز می داند[quote='babak965']اکنون هر ایرانی به اندازه صدها جلد کتاب، از حکومت در مذهب شیعه چیز می داند[/quote][/quote][/quote][/quote]
دوست عزیزم شک ندارم اینگونه باشد کاش و ای کاش اینگونه می بود.تجربه کردن شرایط سخت پی در پی برای ما ایرانیان بخاطر این است که تاریخمان را هرگز درست و دقیق نخواندیم و بنابراین حماقتهای این تاریخ برایمان تکرار خواهد شد.
بدون اغراق باید گفت بشدت این نوشته فاقد منابع و ماخذ مستدل ومحکم است و نگارنده با قلمی شتاب زده و عجول بسیاری از مهمترین رویدادهای تاریخی را دلبخواهی تحریف و روایت خام دستانه ای از آنها را به دست داده است.قلم نگارنده به هیچ وجه پختگی لازم را ندارند.خوشبختانه در این زمینه کتابهای معتبر و معتبری تالیف شده که نیاز خواننده گان علاقمند به مبحث مذکور را بر آورده میکند.
اکنون هر ایرانی به اندازه صدها جلد کتاب، از حکومت در مذهب شیعه چیز می داند
حکومت در مذهب شیعه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک