رسته‌ها
Ancient Persia: from 550 BC to 650 AD
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 31 رای
نویسنده:
مترجم:
Azizeh Azodi
امتیاز دهید
5 / 4.8
با 31 رای
کتاب «ایران باستانی:‌ از ۵۵۰ قبل از مسیح تا ۶۵۰ بعد از مسیح»‌ در ۳۴۷ صفحه دوران هخامنشی، پارت‌ها و ساسانیان، از کوروش تا یزدگرد را در بر می‌گیرد.
«یوزف ویزه‌هوفر» در نگارش این کتاب بر آن بوده تا مانند دیگر محققان غربی که به شدت بر منابع غیردقیق یونانی و رومی تکیه می‌کنند عمل نکند و با اتکاء به منابع دست‌اول ایرانی (از لحاظ باستان‌شناسی و سکه‌شناسی) به بررسی تاریخ باستانی ایران می‌پردازد.
ویزه‌هوفر استاد تاریخ باستان از دانشگاه کییل آلمان بوده و در عرصه‌ی تاریخ پیشا اسلامی ایران و خاور نزدیک باستان پژوهش‌های ارزنده‌ای دارد.
لازم به ذکر است که این کتاب با عنوان «تاریخ پارس: از اسکندر مقدونی تا مهرداد اشکانی» به وسیله‌ی مرتضی ثاقب‌پور از طرف نشر ققنوس در ایران به چاپ رسیده است.
بیشتر
در کشور شما در دسترس نیست
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
Behruz67
Behruz67
1394/09/15
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی Ancient Persia: from 550 BC to 650 AD

تعداد دیدگاه‌ها:
4
درود
جناب تشکر بابت آپلود کتاب
مدتی دنبال این اثر میگشتم که دیدم شما زحمتش کشیدید
[quote='luristani']اقای محترم این کتاب که ترجه نیست[/quote]
نخیر جناب، اگه متن توضیحی کتاب رو خونده باشید متوجه می‌شدید که این فقط متن اصلی انگلیسی هستش و حتی اگه دوستان زحمت اسکن نسخه‌ی فارسی رو بکشند باز هم به خاطر موضوع کپی‌رایت قابل ارائه در این سایت نمی‌تونست باشه!
وقتی این کتابو دیدم واقعا شو ک شدم ...اصلا انتظار نداشتم همچنین کتاب مهمی رو واسه دانلود بزارین... دست خوش بابا دست خوش... در ضمن اگه کسی میخواد ترجمه ی فارسی این کتابو بخونه حتما رجوع کنه به کتاب ایران باستان ترجمه ی مرتضی ثاقف فر نوشته ی یوزف ویسهوفر .... این کتاب جزوه مهم ترین منابع ارشد و دکترا رشته ی تاریخ گرایش ایران باستانه...قیمت کتاب درحال حاضر 22هزارتومنه..
Ancient Persia: from 550 BC to 650 AD
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک