رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

نابغه خردسال: وحشتناک ترین پدیده قرن بیستم

نابغه خردسال: وحشتناک ترین پدیده قرن بیستم
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 27 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 27 رای
✔️ کتابی که اکنون مشغول مطالعه آن هستید، واقعیات علمی بشر امروزی و مجموعه ای از تخیلات نویسنده است. کتاب اثری است علمی-تخیلی، پلیسی-جنایی، روانشناسی و جامعه شناسی که نویسنده در قالب داستان جذاب و شیرین، هیجان انگیز و دلهره آور، پیشرفتهای سریع و غیرقابل باور علم و تکنولوژی پزشکی را هوشیارانه و زیرکانه به زیر سوال می برد.
در این کتاب شخصیت اصلی داستان که دانشمند از خود مطمئنی است، با اضافه کردن ژنی به ژنهای تخم بارور شده ای که قرار است در رحم یک مادر استیجاری کار گذاشته شود، تصمیم دارد از نوزادی که به دنیا می آید، نابغه ای خارق العاده بسازد. از قضا در این کار هم موفق می شود با تفاوت اینکه این نابغه در سنین بسیار پایین، با انجام عملیاتی خارق العاده، ضربه روحی تکان دهنده ای به پدر و مادر خود وارد می کند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
khar tu khar
khar tu khar
1394/07/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی نابغه خردسال: وحشتناک ترین پدیده قرن بیستم

تعداد دیدگاه‌ها:
4
[quote='bahman_soshiant']قبلا یه توضیحاتی داشت کتابها[/quote]
موضوع کتاب اشاره به تولد و رشد کودکی دارد که با استفاده از امکانات مهندسی ژنتیک و IVF پای به عرصه وجود می نهد؛ مع الوصف تغییرات صورت گرفته در DNA کودک، وی را به گونه ای شگفت انگیز تبدیل به موجودی خارق العاده نموده است و دانشمندی برجسته را ارائه می دهد. نگارنده قصد دارد با توسل به این داستان بیان نماید که ایجاد انحراف در سیر طبیعی پاره ای مسائل، توجه به هر دو روی سکه را الزامی می سازد و علاوه بر آنکه استقبال از جنبه خوب بسیاری موضوعات، معمولا و در اکثر قریب به اتفاق موارد راه گشا می باشد، توجه به جنبه بد احتمالی نیز باید همواره مد نظر باشد، چنانکه از گوهر علم نیز میتوان علاوه بر استفاده، سوء استفاده نمود. داستان حاضر عبارت «چو دزدی با چراغ آید / گزیده تر برد کالا » را متبادر می سازد.
نابغه خردسال: وحشتناک ترین پدیده قرن بیستم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک