رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
اصول علم اقتصاد - جلد 1
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 17 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 17 رای
پل آنتونی ساموئلسون (پانزدهم مه 1915 - درگذشته 13 دسامبر 2009) یک اقتصاد دان آمریکایی بود. او اولین آمریکایی برنده جایزه یادبود نوبل در علوم اقتصادی است. هنگام اعطای این جایزه در سال 1970 اظهار داشتند که "وی برای ارتقاء سطح تجزیه و تحلیل علمی در تئوری اقتصادی بیشتر از هر اقتصاددان معاصر کار کرده است". از نظر بسیاری او "پدر اقتصاد مدرن" است و نیویورک تایمز او را "اقتصاد دان دانشگاهی قرن بیستم" می داند.
ساموئلسون احتمالا با نفوذترین اقتصاددان قرن اواخر قرن بیستم بود. در سال 1996، هنگامی که وی مدال ملی علوم را دریافت کرد، که به عنوان بزرگترین افتخار علمی آمریکا محسوب می شود، رئیس جمهور بیل کلینتون ساموئلسون را به دلیل "کمک های اساسی وی در علوم اقتصادی" برای بیش از 60 سال تحسین کرد.
ساموئلسون ریاضیات را "زبان طبیعی" اقتصاد دانان ها می دانست و با کتاب خود مبانی تجزیه و تحلیل اقتصادی به طور قابل توجهی به مبانی ریاضی اقتصاد نزدیک کرد.
او نویسنده پرفروش ترین کتاب درسی اقتصاد در تمام دوران بود: اقتصاد: یک تحلیل مقدماتی، اولین بار در سال 1948 منتشر شد.
این دومین کتاب درسی آمریکایی بود که سعی در تبیین اصول اقتصاد کینزی داشت.
جیمز پوتربا، رئیس سابق دپارتمان اقتصاد MIT، خاطرنشان کرد که ساموئلسون با کتاب خود "میراث عظیمی از خود به جای می گذارد، به عنوان یک محقق و معلم، به عنوان یکی از غول هایی که هر اقتصاد دان معاصر بر دوش او خواهد ایستاد".
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1394/05/24
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی اصول علم اقتصاد - جلد 1

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
اصول علم اقتصاد - جلد 1
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک