رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

سنگستان - جلد ۱: عقاید و رسوم عامه مردم بوشهر

سنگستان - جلد ۱: عقاید و رسوم عامه مردم بوشهر
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 20 رای
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 20 رای
بخشی از سخنی با خوانندگان:
هدف این کتاب به دست دادن شرح کاملی از فرهنگ و رسوم، آداب و سُنَن و باورهای مردم بوشهر از ازمنه بسیار قدیم، تا سال ۱۳۵۷ خورشیدی یعنی تا زمان پیروزی انقلاب مردم ایران است.
کتاب شامل سه بخش در یک مجلّد است. بخش اوّل: فرهنگ و سنن و آداب و رسوم، بخش دوّم: واژگان و بخش سوم آن، امثال و اصطلاحات رایج در زبان مردم بوشهر.
در بخش اول مجلد حاضر که بررسی زندگی مردم و آداب و سنن آنان را در بر می گیرد همه آنچه را که خوانندگان عزیز انتظار آن دارند نظیر: رسم عزاداری حسینی و به سوگ نشینی، انواع بازیهای محلی، انواع درختان، خاربوته ها و علف های صحرائی و... درج نشده است و انجام آن، موکول به مجلد دوم کرده ایم.
به طور کلی در طرح تدوین هر مطلب و موضوع – در بخش اوّل – کوشش زیادی برای بیطرف بودن و جلوگیری از پیشداوری، از خود به عمل آمده است؛ گو این که بعضی از مطالب نگفتنی نیز که هر کدام در حد یک رساله دانشجویی می شود، تعمداً نگاشته نشده است...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
melorin
melorin
1394/09/10

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سنگستان - جلد ۱: عقاید و رسوم عامه مردم بوشهر

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
سنگستان - جلد ۱: عقاید و رسوم عامه مردم بوشهر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک