رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

راهنمای اصول اساسی جایگزین های حبس

راهنمای اصول اساسی جایگزین های حبس
امتیاز دهید
5 / 5
با 5 رای
امتیاز دهید
5 / 5
با 5 رای
ناکارآمدی حبس در اصلاح و درمان مجرمین، تبدیل شدن زندان به محیطی برای یادگیری رفتارهای مجرمانه، هزینه های بالای نگهداری زندانیان برای کشور، آسیب­ های ناشی از زندانی نمودن سرپرست خانواده­ و تعارض آن با اصل شخصی بودن مجازات­ ها، برخی ایراداتی است که استفاده­ بی چون و چرا از مجازات حبس را با چالش جدی مواجه نموده است. از این رو تلاش برای بکارگیری سایر مجازات­ ها تحت عنوان جایگزین­ های مجازات حبس مورد توجه کشورها و نظام های حقوقی مختلف قرار گرفته است.
این کتاب راهنما یکی از مجموعه ابزارهای عملیاتی است که توسط دفتر مبارزه با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد تهیه شده است و هنجارها و استانداردهای سازمان ملل را در این خصوص، به طور یکپارچه ارائه می‌دهد. کتاب حاضر دربردارنده اصول بنیادین مفاهیم جایگزین های حبس و همچنین تشریح اقدامات نویدبخشی است که در سرتاسر جهان به کار گرفته شده است. مطالعه این کتاب علاوه بر عموم دانش پژوهان، برای مقامات قضایی و مسئولین سازمان زندان ها، مفید فایده به نظر می‌رسد.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
عماد کرمی
عماد کرمی
1394/06/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی راهنمای اصول اساسی جایگزین های حبس

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
راهنمای اصول اساسی جایگزین های حبس
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک