رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

داستان فکر ایرانی: از آغاز سلسله صفاریان تا آغار صفویه - جلد ۴ تا ۶

داستان فکر ایرانی: از آغاز سلسله صفاریان تا آغار صفویه - جلد ۴ تا ۶
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 6 رای
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 6 رای
مجموعه‌ی «داستان فکر ایرانی» سفری به گذشته‌ی سرزمین پر رمز و راز ایران است. ما در این سلسله کتاب‌ها، که داستان فکر ایرانی را از دوران باستان تا عهد قاجار در برمی‌گیرد، کوشیده‌ایم گزارشی خواندنی از فراز و نشیب‌های اندیشه در یران ارایه کنیم؛ از تجربه‌ها، خیال‌ها و اندیشه‌های نیاکان‌مان.روایت‌ها گاه با تصویرهایی از دوره‌های مختلف تاریخ و یا نقش‌هایی درباره‌ی محورهای موضوعی کتاب‌ها زنده‌تر شده‌اند.این آثار برای عموم علاقه‌مندان به بحث‌های تاریخی و فکری خواندنی است.
میان دوران طلایی ایران در دوره اسلامی تا ویرانی‌های ناشی از حمله‌ی مغول، ماجراهای تلخ و شیرین بسیار است. ایرانیان که با ورود مسلمانان، اسلام آورده و زبان و حکومت عربی را به عنوان زبان و حکومت رسمی پذیرفته‌اند، در این دوره به زبان فارسی برمی‌گردند. از دیگر سو حکومت‌های مستقل ایرانی در گوشه و کنار ایران به صورت پراکنده شکل می‌گیرند، در حالی که ایرانیان هم‌چنان مسلمان‌اند. کتاب حاضر به شرح این تغییر و تحولات می‌پردازد و داستان اندیشه و دین و علم و هنر را در این دوره روایت می‌کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1394/04/26

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی داستان فکر ایرانی: از آغاز سلسله صفاریان تا آغار صفویه - جلد ۴ تا ۶

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
داستان فکر ایرانی: از آغاز سلسله صفاریان تا آغار صفویه - جلد ۴ تا ۶
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک