رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
یکصد گیاه معجزه‌گر - جلد 4
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 25 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 25 رای
از ابتدای تاریخ انسان دردمند همواره دنبال کشف گیاهان و راه هایی بوده است که او را از عوارض بیماری ها نجات دهد،امروز نیز علم گیاه درمانی با سرعت عجیبی به پیش می رود و می تواند راه گشای بسیاری از بیماری ها و دردهای بشر باشد.
کتاب یکصد گیاه معجزه گر تألیف دکتر خوش بین ، کتاب مفیدی است که درهای شناسایی علم گیاه درمانی و معجزه مصرف ریشه و ساقه و برگ و گل و میوه و دانه، دسته ای از گیاهان مهم دارویی را به روی هموطنان و فارسی زبانان باز نموده است .کتابهای زیادی درباره گیاهان دارویی و خواص و دامنه کاربرد آنها به زبان فارسی تهیه و تألیف گردیده اند ولی اکثر آنها یا ترجمه شده و یا توسط افراد غیر متخصص نوشته شده اند که گاهی هیچ پایه و اساس علمی و نشانه ای از طب سنتی ندارند. مجموعه یکصد گیاه معجزه گر توسط محققی متخصص در رشته تغذیه و گیاه درمانی و معتقد به طب سنتی و مهمتر از همه توسط استادی به رشته تحریر در آمده که قسمت مهمی از زندگیش صرف تعلیم و تربیت متخصصین گیاه درمانی شده و بقیه آن به درمان و مداوای بیمارانی اختصاص یافته است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/09/20

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی یکصد گیاه معجزه‌گر - جلد 4

تعداد دیدگاه‌ها:
1
یکصد گیاه معجزه‌گر - جلد 4
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک