رسته‌ها
فرمالیسم و مارکسیسم
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 347 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 347 رای
کتاب (فرمالیسم و مارکسیسم) یکی از معدود منابعی است که هدف خود را برخورد با فرمالیسم خارج از محدوده ای صرفا ادبی معرفی می کند و قصد ان دارد که در چارچوبی فراتر از روش های معمولی این مکتب را بررسی کند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
400
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
rojia
rojia
1388/09/10
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فرمالیسم و مارکسیسم

تعداد دیدگاه‌ها:
7
وجود نسخه ها ی مجازی کتب بسیار مفید است اما وقتی کامل می شود که مشخصات نشر و... باشد تا در مقالات برای ارجاع مشکلی پیش نیاید.
این روزها در کار خواندن کتاب دکتر شفیعی کدکنی موسوم به " رستاخیز کلمات " هستم که در آن به جریان فرمالیسم روسی پرداخته اند . ( دوست دارم همین جا به کسانی که در حوزه ادبیات ، چه در عرصه ی تحقیق و چه در صحنه ی آفرینشگری ، فعال هستند پیشنهاد خواندن این کتاب را بدهم . ) وجه تمایز کتاب شفیعی با سایر آثار به زبان فارسی در این است که شفیعی سعی کرده لا به لای توضیحاتش راجع به فرمالیسم روسی ، آثار ادب فارسی را با آنچه از این جریان مهم " فهمیده " بررسی کند و در واقع ماحصل کارش نوعی تدریس تطبیقی از کار در آمده است ( عنوان فرعی کتاب " درسگفتارهایی درباره ی فرمالیسم روسی " است . ) . علی ای حال ، جای تعجبی نداشت که عنوان کتاب تونی بنت ( فرمالیسم و مارکسیسم ) توجه ام را جلب کند . امیدوارم این کتاب با وجود تمامی کاستی هایی که به نظر می رسد داشته باشد ، مکمل خوبی برای رستاخیز کلمات باشد .
این کتاب خوبی است من عاشق این جور کتاب ها هستم .
خواستم به Mahtajoon (تو این قسمت یک نظر داده ) بگین با من دوست میشه . چون تو آواتاری که این جا هست خیلی قشنگه .می خواهم ببینم ترز فکرش هم قشنگه مثل خودش یا نه . ایمیل من را بهش بدین . ممنون
در پناه الله

مرسی از تذکر شما
لطفا" دفعه دیگه اسم نویسنده را هم در صفحه بیاورید چون ما مجبوریم اول دانلود کنیم
rain_rainy71
:-)
سلام
متشکرم دوست عزیز rojia
لطفا" دفعه دیگه اسم نویسنده را هم در صفحه بیاورید چون ما مجبوریم اول دانلود کنیم
تا متوجه نویسنده کتاب یا داستان شویم.
از سایت کتابناک بابت کتابهای مفید که باعث افزایش آگاهی ما میشه بسیار تشکر
میکنم.
8-)8-)
فرمالیسم و مارکسیسم
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک