رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.

حقایق ناگفته از گوانتانامو: سرگذشت یک پزشک زندانی

حقایق ناگفته از گوانتانامو: سرگذشت یک پزشک زندانی
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 17 رای
امتیاز دهید
5 / 4.3
با 17 رای
کتاب حاضر شرح زندگی پنج ساله یک پزشک افغانی است که بدون هیچ دلیل و مدرک محکمه پسندی در زندان های آمریکائیان در بگرام و گوانتانامو زندانی بوده و در آن به شرح وقایع، دیده ها و تجربیات خویش از لحظه اسارت تا زمان آزادی پرداخته است.
در این کتاب سخن از افعال و حرکات ضد انسانی و غیر اخلاقی مدعیان حقوق بشر و انسان دوستی غاصبان نام دموکراسی و طرفداران آزادی در زندان مخوف و مخفی نگه داشته شده ی گوانتاناموست، آن هم بر انسان های بی گناهی که نه حق دفاع دارند و نه وکیل مدافع، نه حق شکایت دارند و نه مرجعی برای دادخواهی. سخن از مردمانی است که اگر ظلم و ظالم را ببینند و بی عدالتی و تاراج همه ی هستی خود را نظاره کنند، هیچ مقام و مرجعی را برای بیان درد و رنج خود و هیچ دادخواهی را برای گرفتن حق خود جز درگاه احدیت ندارند.
نویسنده در این کتاب سعی نموده با قلم شیوای خود صحنه هایی را که از اسارت خود در گوانتانامو تجربه نموده، توصیف نماید. توصیف این پزشک زندانی، به اندازه ای روشن است که خواننده، خود را در عمق حوادثی که بر وی گذشته، می بیند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1396/06/10
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی حقایق ناگفته از گوانتانامو: سرگذشت یک پزشک زندانی

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
حقایق ناگفته از گوانتانامو: سرگذشت یک پزشک زندانی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک