رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
خواهر قلبی من
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
✔️ کتاب حاضر، از مجموعه «خیابان هراس»، دربردارنده داستان‌های وحشت‌آفرین آمریکایی است.

در خلاصه داستان آمده است:
«امیلی» به تازگی صاحب خواهر خوانده جدیدی به نام «جسی» می‌شود. امیلی با تحریک دوستش «نانسی» علیه «جسی»، تمام حرکات جسی را سوء تعبیر می‌کند و او را دروغگو و فریب‌کار می‌داند، تا اینکه روزی دفتر خاطرات جسی را پیدا می‌کند و به رازی وحشتناک دست می‌یابد، رازی که برملا شدن آن باعث حل مشکلات بین امیلی و جسی و دوستی مادام‌العمر آن‌ها می‌شود."

بریده ای از کتاب:
امروز روز خاصی است: سیزدهمین سالگرد تولد ما. وقتی من و سودها از مدرسه به خانه می‌آییم، مادر به هر کدام از ما، یک پاکت محتوی مقداری اسکناس داده و اجازه می‌دهد تا هر چه دلمان می‌خواهد، با آن بخریم. من خیلی هیجان‌زده‌ام چون قبلا هرگز پولی به ما نداده بودند.
خاله‌نالینی غرغرکنان می‌گوید: «گوری عزیز، فکر نمی‌کنم این‌طوری پول دادن به بچه‌ها، کار درستی باشد. اصلا معلوم نیست با آن چه کار خواهند کرد.»
مادرم لبخندی می‌زند و در جوابش می‌گوید: «نالینی، انگار فراموش کرده‌ای که آنها دیگر بچه نیستند و برای خودشان خانمی شده‌اند. وقت آن رسیده که به آنها اعتماد داشته باشیم.»
خاله‌نالینی با منفی‌بافی، زیر لب چیزی می‌گوید درباره اینکه چه اتفاقی می‌افتد وقتی مادرها اجازه می‌دهند دخترانشان هر کاری دلشان خواست، بکنند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
simin
simin
1394/03/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی خواهر قلبی من

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
خواهر قلبی من
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک