رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
سرزمین نوچ
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 0
با 0 رای
«سرزمین نوچ» اوّلین کتاب «کیوان ارزاقی» است که ماجرای آن درباره‌ی زوج جوانی به نام آرش و صنم است که به آمریکا مهاجرت می‌کنند و زندگی‌شان دست‌خوش فراز و نشیب‌های بسیاری می‌شود و .... این رمان نامزد جایزه‌ی کتاب فصل شد.

خلاصه کتاب:
دفتر کلاس اول دبستان، دست خط های کج و معوج، نقاشی، کاردستی، آرشیو مجله ها و روزنامه ها، آلبوم عکس ها، خنزر پنزرهایی که سال ها از این خانه به آن خانه کشیدی حالا باید تکلیفش را مشخص کنی، وقتی تصمیم به مهاجرت می گیری. دو تا چمدان بیست و سه کیلویی، نه قدرت تحمل این همه خاطره را دارد و نه تو می توانی دل بکنی از همه چیزهایی که زمانی دلخوشی تمام زندگی ات بود.
وقتی آرش و صنم ایران را ترک می کردند، نمی دانستند مهاجرت به آمریکا با اتفاق های غیر منتظره، شادی ها و تلخ کامی های بزرگ همراه است. کیون ارزاقی در سرزمین نوچ بخشی از زندگی ایرانیان ساکن آمریکا را به شکلی واقعی و زنده ترسیم کرده است.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
mtabrizi
mtabrizi
1394/02/31

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی سرزمین نوچ

تعداد دیدگاه‌ها:
1
آرش و صنم، زوج جوانی هستند که به آمریکا مهاجرت می‌کنند و رمانِ «سرزمین نوچ» روایت‌گرِ زندگی، اتفاقات و فراز و نشیب‌های زندگی آنها در این کشور است
آفرییین
سرزمین نوچ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک