رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
از پنجره تاج محل: سه زبانه
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 19 رای
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 19 رای
محمود کیانوش، شاعر، داستان نویس، و منتقد ادبی معاصر، در یادداشت کوتاهی که برای انتشار مجموعۀ شعرهای «از پنجرۀ تاج محل» و ترجمۀ انگلیسی و عربی آنها در سایت «کتابناک» نوشته است، می گوید:
«شعرهای این کتاب برای آنکه بتواند ترجمه ای روان و آهنگین از زبانهای بیگانه باشد، در وزنهای عروضی و در قالبهای کلاسیک یا جدیدِ معمول در دهه های 1320 تا 1350 و با کاربرد قافیه گفته نشده است. در بعضی از آنها هم حرفهایی آمده است که در سال 1350 که سال انتشار آنهاست، نمی توانست بر زبانِ یک شاعر ایرانی رفته باشد و اجازۀ انتشار پیداکند. امّا به یاری اسمهای مستعار شاعری از «هند» و شاعر دیگری از «آمریکای لاتین» اجازه انتشار یافت و آسمان به زمین نیامد. توضیح بیشتر را در مقدّمه های فارسی، انگلیسی، و عربی شعرها بخوانید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
simin
simin
1394/03/05

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی از پنجره تاج محل: سه زبانه

تعداد دیدگاه‌ها:
1
با سلام به محضر بزرگوارشان استدعا دارد، چنانچه برای استاد ممکن باشد، کرم بفرمایند و مجموعه‌هایی را که به زبان انگلیسی از شعر جدید فارسی منتشر کرده‌اند در اختیار فقرایی چون این حقیر قرار دهند که خریداری آنها به هیچ وجه برایشان میسّر نیست. با آرزوی سلامت و شادمانی و توفیق بیش از پیش برای ایشان.
از پنجره تاج محل: سه زبانه
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک