رسته‌ها
فروشنده درون من
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 16 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4.2
با 16 رای
در کتاب فروشنده درون من به این اشاره می شود که فروش تنها به مبادله پول در مقابل کالا خلاصه نمی شود هر چند مقصود نهایی آن باشد، بلکه فرآیندی است که طی آن، مذاکرات جهت فروش آغاز شده، ادامه یافته و خاتمه می یابد.
در کتاب فروشنده درون من فرآیند فروش را فرآیند پویای « مراحل مذاکرات فروش » قلمداد کرد که سه مرحله را شامل می شود.
۱) مرحله ی پیش از مذاکرات فروش
۲) مرحله می جریان فروش
۳) مرحله می خاتمه ی فروش
هر یک از این مراحل، ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند و مطلقا نمی توان هر یک از این مراحل را جدا و منفک از دیگر مراحل در نظر گرفت، به طوری که اجرا و عملکرد موفقیت آمیز یا ناموفق در هر یک از این مراحل، تعیین کننده ی فرآیند کل فروش خواهد بود.
بنابراین یک فروشنده ی مجرب و پویا میبایست راه کارها و تاکتیکهای خاص هر مرحله را بخوبی بکار برد، تا در نهایت نتیجه ی مطلوب عاید شود. به تعبیری « فروش » یک هنر است و یک فروشنده ی خوب کسی است که هنرمندانه، تمامی نکات ریز و ظریف مراحل گوناگون فروش را مد نظر داشته و به خوبی یک هنرمند چیره دست، هوشمندانه نقش خود را در صحنه ی گسترده فروش ایفا کند.
اکنون لازم است هر یک از این مراحل سه گانه را موشکافانه تر مورد بررسی و ارزیابی قرار داده، تا بیشتر از پیش به اهمیت هر یک از این مراحل پی ببریم و دریابیم چه نکات ظریف و حتی شگفت انگیزی می توانند در یک فروش موفقیت آمیز نقش تعیین کننده داشته باشند.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
36
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
بنیاد
بنیاد
1394/03/08
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی فروشنده درون من

تعداد دیدگاه‌ها:
1
سلام...
سپاسگذارم بابت مجموعه کتابهای خوبی که جمع اوری کردید
خداقوت
فروشنده درون من
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک