رسته‌ها
شفق پاییزی
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 16 رای
امتیاز دهید
5 / 3.8
با 16 رای
مترجم: کار گروهی دوران اژدها

دوستان دیرین ، به راه های جداگانه شان رهسپار شده بودند. اکنون آنها دوباره در کنار همدیگر هستند ، اگرچه هر یک رازهایی را در قلبش پنهان نگه داشته است . رازهای صحبت از دنیایی که شایعات جنگ بر آن سایه افکنده است . آنها از داستان های جانوران اسطوره ای ، هیولاهای عجیب و موجودات افسانه ای صحبت به میان می آورند . دوستان از رازهای شان حرف نمی زنند . هنوز نه . نه تا وقتی که بر حسب تصادف با زن محزون زیبایی مواجه می شوند که بک عصای کریستال جادویی را با خود حمل می کند، و گروه دوستان را به اعماق سایه ها می کشاند، و برای همیشه زندگی شان را تغییر می دهد و سرنوشت دنیا را دگرگون می سازد.هیچ کس از آنها انتظار نداشت به قهرمان بدل شوند ؛ و کمتر از همه ، خودشان.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
تعداد صفحات:
506
فرمت:
PDF
آپلود شده توسط:
mahdi_rafieii
mahdi_rafieii
1394/02/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی شفق پاییزی

تعداد دیدگاه‌ها:
4
[quote='fire girl mhjmahdi_rafieiiimangh5']چند جلده ؟؟؟؟ اسماشون چی هستن ؟؟؟؟؟نقل قول از imangh5:این کتاب جداس یا ادامه داره ؟
توسط دوران اژدها ادامه پیدا میکنهاین کتاب جداس یا ادامه داره ؟[/quote]
این یک کتاب قدیمی هست از دهه هشتاد و چند مجموعه هست و جند داستانک میتونین از مدیر کل سایت دوران اژدها بپرسید من پرسیدم صد و خورده ایجلد به همراه داستانک هاش رو هم میشه صد و خورده ای که دوران اژدها برنامه ریزی کرده و همرو ترجمه نمیکنه چون خط داستانی هر مجموعه فرقذمیکنه بهتریناش رو برداشتن
[quote='imangh5']این کتاب جداس یا ادامه داره ؟[/quote]
توسط دوران اژدها ادامه پیدا میکنه
PDF
20 مگابایت
شفق پاییزی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک