رسته‌ها
The Secret Code of Success
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
نویسنده:
امتیاز دهید
5 / 4
با 5 رای
کتاب رمز موفقیت نوشته Noah St.John به شما نشان می‌دهد که چگونه پای خود را از روی ترمز بردارید و زندگی‌ای را شروع کنید که سزاوارش هستید.
آمریکایی‌ها بیش از 11 بیلیون دلار در سال را صرف محصولات خودپروری یا خودآموزی می‌کنند. از کتاب گرفته تا قرص‌های رژیمی تا مربیان حرفه‌ای و سمینارها. پس چرا با وجود تمام زمان،‌ هزینه و انررژی‌های صرف‌ شده، تعداد کمی از مردم آنطور که واقعا می‌خواهند زندگی می‌کنند؟ چرا میلیونها انسان باهوش، بااستعداد و باانگیزه هنوز در سرتاسر زندگی خود همیشه یک پا روی ترمز دارند؟
راز واقعی این است: شما نیاز به هیچ اطلاعات بیشتری برای رسیدن به تمام کارایی خود ندارید.
مشکل، کمبود انگیزه و یا کمبود اطلاعات نیست. مشکل واقعی این است که بیشتر مردم بر جنبه‌های آموزشی سنتی و تکراری برای رسیدن به موفقیت تمرکز دارند، بدون آنکه به شرایطی که یک متخصص بهره‌وری به آن اشاره می‌کند توجه کنند.
“زباله ذهن” عنوانی است که Noah St.John برای تمام موانع احساسی و ناخودآگاهی که از فعالیت انسان‌ها بر اساس آنچه آرزو دارند جلوگیری می‌کند انتخاب کرده است.
براساس کار با هزاران مراجعه‌کننده در سرتاسر جهان، Noah St.John در این کتاب مبتکرانه یک رویکرد عالی و گام به گام خلق کرده است که به شما کمک می‌کند تا به شادابی، ‌موفقیت و توانگری طولانی مدت دست یابید.
بیشتر
در کشور شما در دسترس نیست
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1394/07/24

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی The Secret Code of Success

تعداد دیدگاه‌ها:
0
دیدگاهی درج نشده؛ شما نخستین نگارنده باشید.
The Secret Code of Success
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک