رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
داستان دوست من: کنولپ
امتیاز دهید
5 / 4
با 4 رای
نویسنده:
مترجم:
سروش حبیبی
امتیاز دهید
5 / 4
با 4 رای
✔️ «داستان دوست من» داستان مردی به نام کنولپ است. کنولپ آزادمردی است که زیستن در صحرا را جایگزین زندگی در شهر کرده است. او تنفس در بیابان و خوابیدن زیر سقف آسمان را بر دوندگی و روزمرگی های همیشگی در شهر و یا روستا ترجیح می دهد. کنولپ قلندری است ولگرد که توانایی انجام هر کاری را دارد ولی در عمل بیکاره ای بیش نیست. وجودش سرخوشی و شادی به ارمغان می آورد. و از نبودش کسی رنجی نمی برد. در هر مکانی دوستان و آشنایان زیادی دارد. با اصطلاحات و راه و رسم همه حرفه ها آشناست ولی تن به کاری نمی دهد. چهار دیواری منزل و یا حتی محل کار حوصله اش را تنگ می کند. ولی پا به صحرا که می گذارد هوا را بوکشان و رقصان می رود....
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1393/09/07

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی داستان دوست من: کنولپ

تعداد دیدگاه‌ها:
1
به نظرم بهترین ترجمه از این کتاب رو آقای فریدون مجلسی انجام دادن. از بین ترجمه هایی که از این کتاب موجوده. شخصا این کتاب نه چندان معروف رو بهترین اثر نویسنده می دونم. خوندنش رو به همه دوستان توصیه می کنم.
داستان دوست من: کنولپ
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک