رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
مهندسی رمزنگاری
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 28 رای
مترجم:
احد درفشی
امتیاز دهید
5 / 4.5
با 28 رای
نویسنده: نیلز فرگوسن، بروس اشنایر، تادایوشی کونو

بیشتر کتابها در مورد اینکه رمزنگاری چیست صحبت کرده اند و اغلب کل مطالب مربوط به رمزنگاری در آنها پوشش داده شده است. اینکه طرحهای رمزنگاری حال حاضر چه چیزهایی هستند و پروتکلهای رمزنگاری چگونه بوجود آمدند مانند SSL/TSL و کارکرد آنها. مانند کتاب قبلی بروس اشنایر، رمزنگاری کاربردی. این چنین کتابهایی به عنوان مرجعی در خدمت کسانی است که می¬خواهند با رمزنگاری کار کنند. اما کتابهایی این چنین یک گام از نیازهای مهندسین رمزنگاری و امنیت را که در عمل به آن احتیاج است را در خود ندارند. مهندسین رمزنگاری و امنیت می خواهند بدانند که چگونه پروتکلهای رمزنگاری حال حاضر کار می کنند و نحوه استفاده آنها را بدانند.
برای دانستن چگونگی استفاده از رمزنگاری، باید یاد بگیرید که چگونه مانند یک رمزنگار فکر کنید. این کتاب به شما کمک می کند تا به این هدف برسید. این کار را با غوطه ور ساختن شما در این زمینه انجام خواهیم داد. بجای اینکه بطور گسترده در مورد تمام پروتکل¬های رمزنگاری صحبت کنیم، عمیقا در طراحی و تجزیه و تحلیل خاص پروتکلها شیرجه می زنیم. دست در دستان شما همراه شما خواهیم بود تا در مورد چگونگی طراحی پروتکلهای رمزنگاری آشنا شویم. در مورد دلیل تصمیم گیریهای طراحی که انجام داده ایم آنها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت و به مشکلات بالقوه طول مسیر اشاره خواهیم کرد.
با یادگیری اینکه چگونه همانند یک رمزنگار فکر کنید، خواهید آموخت که چگونه به یک کاربر باهوش رمزنگاری تبدیل شوید. قادر خواهید بود تا به ابزارهای رمزنگاری موجود نگاهی بیندازید و نحوه استفاده از آنها را یاد بگیرید. همچنین به درک بهتر چالشهای موجود در رمزنگاری خواهیم پرداخت و به چگونگی غلبه بر این چالشها فکر خواهیم کرد.
همچنین این کتاب به عنوان دروازه ای برای یادگیری امنیت کامپیوتر می باشد. در بسیاری جهات امنیت کامپیوتر یک مجموعه سطح بالایی از رمزنگاری است. امنیت کامپیوتر و رمزنگاری در مورد طراحی و ارزیابی اشیاء (سیستمها و الگوریتمها) می باشند تا هنگامی که دشمن حضور پیدا می کند به شیوه های خاصی رفتار کنند. در این کتاب به شما خواهیم آموخت که در زمینه رمزنگاری چگونه به دشمن فکر کنید. زمانیکه شما همانند دشمنان فکر کنید، می توانید همان طرز فکر را به امنیت سیستمهای کامپیوتری اعمال کنید.
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
ahadder
ahadder
1393/09/17
درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی مهندسی رمزنگاری

تعداد دیدگاه‌ها:
1
به نام خدا دوستان آیا می توانید کتابی در مورد رمز نگاری در تاریخ ایران معرفی کنی اگه مدانید ممنون می شوم بگید
مهندسی رمزنگاری
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک