رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جنایت در مجتمع مسکونی
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 45 رای
امتیاز دهید
5 / 4.4
با 45 رای
✔️ قتل در مجتمع مسکونی رمانی جنایی اثر آگاتا کریستی است. این کتاب که از مجموعه داستان‌های پوآرو می‌باشد در تاریخ ۱۵ مارس ۱۹۳۷ در بریتانیا توسط انتشارات کولینز کرایم کلوب و در ژوئن ۱۹۳۷ میلادی در آمریکا توسط انتشارات داد، مید اند کمپانی با نام آینه مردان مرده به چاپ رسیده‌است.

داستان چنین آغاز می شود:
غروب یکی از روزهای ماه نوامبر، جِب، رئیس اداره آگاهی انگلستان به اتفاق دوست کوچک اندام خود هرکول پوآرو در یکی از خیابان های دورافتاده لندن مشغول قدم زدن بود. هرکول پوآرو کارآگاه برجسته بلژیکی به علت اکتشافات زیرکانه جنایی خود در انگلستان شهرتی بهم زده بود و این موضوع باعث ایجاد دوستی بین او و مقامات کارآگاهی انگلستان شده بود. در آن شب در لندن مراسم آتش بازی برپا بود. گلوله های منور رنگارنگ، زیبایی خاصی به صحنه آسمان می دادند. صدای انفجار ترقه ها با منظره پراکنده شدن منظره آتش هماهنگی جالبی به وجود می آوردند...
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
miran2009
miran2009
1393/08/02

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جنایت در مجتمع مسکونی

تعداد دیدگاه‌ها:
2
کتاب را مطالعه نمودم.داستان اول به صورت فیلم و سریال پوارو هم پخش شده که خودکشی را به صورت قتل نشان دهد.داستان دوم مشابه یک داستان شرلوک هلمز است.
اصل کتاب شامل 4 داستان 1-جنایت در مجتمع مسکونی 2- سرقت باورنکردنی 3- تصویر مرد مرده و 4- مثلثی در رودس می شود که تنها دو داستان اول آن در کتاب حاضر آورده شده.
در داستان اول، بازرس جپ از پوآرو می خواهد به همراه او به خانه ای در مجتمع مسکونی باردزلی رود، جایی که در بعد از ظهر روز قبل خانم جوانی به نام باربارا آلن با شلیک گلوله خودکشی کرده. اما زمان خودکشی همراه با مراسم آتش بازی بوده و صدای آن شنیده نشده. طبق گفته دکتر آن دو متوجه می شوند چیز عجیبی در مورد مرگ این بیوه جوان وجود دارد! در اتاق قربانی قفل بوده و با یک تفنگ اتوماتیک که در دست وی پیدا شده به سرش شلیک شده...با این وجود دکتر اشاره می کند که اسلحه در دست راست قربانی قرار گرفته در حالی که اثر گلوله در بالای گوش چپ وی دیده می شود! (امری که انجام آن توسط یک فرد محال است)...
جنایت در مجتمع مسکونی
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک