رسته‌ها
با توجه به وضعیت مالکیت حقوقی این اثر، امکان دانلود آن وجود ندارد. اگر شما صاحب حقوق مادی این کتاب هستید، می‌توانید اجازه نشر رایگان نسخه الکترونیکی آن را به ما بدهید یا آن را از طریق کتابناک به فروش برسانید.
برای اطلاعات بیشتر صفحه «شرایط و قوانین فروش» را مطالعه کنید.
جنایت در خانه آخر
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 24 رای
نویسنده:
مترجم:
محمد قصاع
امتیاز دهید
5 / 4.6
با 24 رای
✔️ کتاب جنایت در خانه آخر یا خطر در خانه آخر (به انگلیسی: Peril at End House) رمانی پلیسی-جنایی اثر آگاتا کریستی است. این کتاب در فوریه ۱۹۳۲ توسط انشارات داد، مید اند کمپانی در آمریکا و در مارس ۱۹۳۲ در بریتانیا توسط انتشارات کولینز کرایم کلوب به چاپ رسیده است، کتاب مجموعه داستان‌های پوآرو است که شامل شخصیت‌های هرکول پوآرو، بازرس جپ و آرتور هستینگز می‌باشد.

قسمتی از کتاب:
البته. هستینگز، از همان اول به تو گفتم که خانم نیک چیزی را پنهان می کند. او فکر می کند که آن موضوع ربطی به جنایت ندارد امام من هرکول پوآرو، بهتر از او می دانم، باید ارتباطی وجود داشته باشد. زیرا از ابتدا می دانستم که عامل ندیده گرفته شده است. اگر این طور نبود پس چرا از همان اول همه چیز به نظرم ساده آمد؟ و از آنجایی که موضوع برایم واضح نیست پس این عامل گم شده کلید این ماجرا است. هستینگز من می دانم که حق با من است باید جواب آن سه سوال را پیدا کنم و بعد و بعد شروع به فهمیدن می کنم…
بیشتر
اطلاعات نسخه الکترونیکی
آپلود شده توسط:
hanieh
hanieh
1393/11/13

کتاب‌های مرتبط

درج دیدگاه مختص اعضا است! برای ورود به حساب خود اینجا و برای عضویت اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌های کتاب الکترونیکی جنایت در خانه آخر

تعداد دیدگاه‌ها:
2
با تشکر از آپلود کننده، ولی متأسفانه از صفحه 52 به بعد چند صفحه ای حذف شده است...
وای من این کتابو دقیقا با همین جلد دارم.خیلییییییی قشنگه:D:D:D:D:D:-):-):-):x:x:x:x.مرسی هانیه جون
جنایت در خانه آخر
عضو نیستید؟
ثبت نام در کتابناک